Przetargi.pl
Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ligocie Książęcej

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2018-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ligocie Książęcej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem. 45262522-6 Roboty murarskie. 45410000-4 Tynkowanie. 45442100-8 Roboty malarskie. 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg. 45421100-5 Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ligocie Książęcej. Zakres zadania przewiduje wykonanie robot modernizacyjno-remontowych i obejmuje: 1) zabezpieczenie folią stolarki okiennej i drzwiowej oraz podłogi w sali gimnastycznej, 2) zdemontowanie dolnych segmentów okien sali gimnastycznej, 3) podmurowanie otworów okiennych po zdemontowanych segmentach stolarki okiennej bloczkami gazobetonowymi odm. 600 grub. 36 cm na zaprawie klejowej, 4) uzupełnienie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych kat. III, 5) uzupełnienie tynków cem.-wapiennych ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych kat. III 6) usunięcie odparzonej wyprawy elewacyjnej na siatce wraz ze skuciem tynku zewnętrznego od poziomu istniejących otworów okiennych do poziomu cokołu, 7) oczyszczenie i zagruntowanie podłoża po skutych tynkach, 8) wykonanie podkładu z siatki do dociepleń na zaprawie klejowej oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego z gotowej masy od cokołu do poziomu otworów okiennych po podmurowaniu, 9) montaż systemowych parapetów okiennych zewnętrznych z blachy powlekanej z zastosowaniem zakończeń systemowych, 10) wykonanie wymiany uszczelnienia dwustronnego pozostałych ram okiennych sali gimnastycznej od strony boiska poprzez zdemontowanie istniejących listew pcv, wypełnienie uszczelnienia pomiędzy poszczególnymi segmentami ram okiennych oraz zastosowanie olistwowania na styku ram okiennych (szersze niż istniejące), 11) przygotowanie podłoży i wykonanie malowania farbami akrylowymi ścian wewnętrznych ponad lamperiami – kolorystyka do uzgodnienia z zarządcą obiektu, 12) wykonanie malowania 2-krotnego lamperii farbą olejną z przygotowaniem podłoża poprzez poszpachlowanie szpachlą żywiczną ubytków i nierówności, 13) pomalowanie jednokrotne rur, kształtowników stalowych i innych elementów metalowych, 14) zmycie chemiczne wykładziny podłogowej oraz wykonanie jej zabezpieczenia środkami chemicznymi do rulonowych wykładzin podłogowych, 15) odnowienie istniejących linii boisk sportowych na wykładzinie poprzez ich pomalowanie, 16) wymianę uszkodzonych elektrycznych gniazdek hermetycznych, 17) wymianę metalowych drzwi zewnętrznych dwuskrzydłowych w korytarzu przy sali gimnastycznej na systemowe drzwi zewnętrzne z wzmocnionego pcv; drzwi półpełne z wypełnieniem z pianki poliuretanowej grub. 4 cm z szybą bezpieczną termoizolacyjną o wsp. U≤1,0 W/m2K; samozamykacz wewnętrzny, 2 zamki patentowe; drzwi dwuskrzydłowe w tym szerokość jednego skrzydła min. 0,90 m (po otwarciu skrzydła prześwit otworu min. 0,90 m x 2,0 ; klamki w formie uchwytów trójkątnych; obróbka obsadzenia drzwi, 18) wykonanie malowania farbą emulsyjną akrylową sufitów i ścian (ponad lamperią) klatki schodowej. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: W ramach realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany m.in. do: a) wywiezienia gruzu z rozbieranych elementów i zdemontowanej stolarki (ślusarki) na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z kosztami składowania materiałów rozbiórkowych oraz przekazania Zamawiającemu karty przekazania odpadów, b) zabezpieczenia terenu objętego przedmiotem zamówienia oraz materiałów i sprzętu na terenie prowadzonych robót, c) wszystkie materiały zastosowane przy realizacji zamówienia winny być w gatunku I i muszą posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne, które należy dostarczyć Zamawiającemu przed ich wbudowaniem, d) na roboty objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lata, maksymalnie 5 lat licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny przedstawionego w przedmiarze zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla wykonania kompletności zamówienia. Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawia przedmiar robót, który stanowi integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach