Przetargi.pl
Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 910866904
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja istniejącego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Poddębicach obejmuje: modernizacje istniejącej wiaty, remont części socjalnej w istniejącej świetlicy oraz zagospodarowanie terenu. W zakresie modernizacji istniejącej wiaty należy wykonać: 1) rozebranie ściany wykonanej ze szklanych pustaków; 2) montaż dwóch okien z PCV, założenie nadproży i zamurowanie pozostałej przestrzeni z bloczków Ytong; 3) dostawę i osadzenie nowych wrót w ścianie frontowej; 4) zdemontowanie wrót w ścianie tylnej i zamurowanie otworu; 5) zamurowanie pustki między istniejąca ścianą , a deskowaniem dachu; 6) wzmocnienie trzpieni żelbetowych; 7) wyrównanie elewacji styropianem gr. od 2 do 6 cm; 8) ułożenie tynku w technologii lekko-mokrej z siatką i narożnikami; 9) wykonanie obróbek blacharskich , rynien, rur spustowych i parapetów; 10) naprawa deskowania dachu i położenie jednej warstwy papy nawierzchniowej; 11) wykonanie posadzki betonowej zbrojonej wraz z izolacją i reperacją podkładu; 12) uzupełnienie tynków wewnętrznych oraz ich dwukrotne malowanie farba emulsyjną: 13) wszystkie elementy drewniane zabezpieczyć środkami ogniochronnymi i grzybobójczymi, a elementy metalowe zabezpieczyć przed korozją; 14) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z oświetlaniem; 15) ułożenie opaski z płyt chodnikowych wokół budynku. W zakresie remontu części socjalnej w istniejącej świetlicy należy wykonać: 1) rozbiórkę murowanych ścianek działowych i wykonanie nowych w systemie karton-gips; 2) zamurowanie starych otworów okiennych i wykonanie nowych wraz ze wstawieniem okien, wstawieniem drzwi zewnętrznych i drzwi wewnętrznych; 3) uzupełnienie tynków, ułożenie glazury na ścianach i terakoty do podłodze; 4) malowanie pomieszczenia i wykonanie wentylacji grawitacyjnej; 5) wykonanie nowej instalacji wodno- kanalizacyjnej; 6) zamontowanie sedesu i umywalki z baterią w pomieszczeniu ubikacji oraz zamontowanie podgrzewacza wody; 7) wykonanie nowej instalacji elektrycznej; 8) wstawienie drzwi do zaplecza świetlicy; 9) wykonanie schodów zewnętrznych i balustrady. W zakresie zagospodarowania terenu: 1) wykonanie montażu zbiornika bezodpływowego nas ścieki bytowe; 2) uzupełnienie chodnika; 3) uzupełnienie czarnoziemu i wykonanie trawnika; 4) uzupełnienie istniejącej zieleni - dosadzenie drzew i krzewów wraz z pielęgnacją; 5) wykonanie demontażu starej bramy i osadzenie nowej bramy na słupkach. 3.5.2. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332) i innymi aktami prawnymi odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. 3.5.3. Materiały do wykonania modernizacji PSZOK muszą posiadać oznaczenia identyfikujące, np. producent, typ wyrobu, średnica, materiał, itp., 3.5.4. Wartość robót powinna być wyliczona przez Wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego oraz czasookresu przyjętego przez niego na realizację robot i powinna być ujęta w ofercie, w formie kwot ryczałtowych na poszczególnych robotach budowlanych – pozycjach kosztorysu ofertowego, 3.5.5. Atesty, certyfikaty, aprobaty i inne wymagane dokumenty należy przedłożyć Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego najpóźniej przed rozpoczęciem robot - w tym aprobatę techniczną (COBRTI Instal) dla wyrobów, dla których nie ustanowiono PN i PN-EN lub dla wyrobów, których właściwości użytkowe odnoszące się do wymagań podstawowych, różnią się od właściwości określonych w ww. normach lub dokument równoważny. 3.5.6. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 3.5.7. Dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania podstawowych parametrów technicznych i jakościowych proponowanych urządzeń do opisanych w dokumentacji przetargowej. Udokumentowanie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 3.2. Szczegółowy zakres robót budowlanych (opis przedmiotu zamówienia) został w zamieszczony w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania (SSTWiOR), zawartej w projekcie budowlanym w przedmiarach robót, będących załącznikami do SIWZ i zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Włocławek: www.bip.gmina.wloclawek.pl – link Przetargi własne urzędu. 3.3. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt budowlany. 3.4. Jeżeli w dokumentach załączonych do opisu przedmiotu zamówienia, a stanowiących jego integralną część, przy opisie sposobu wykonania poszczególnych rodzajów robót lub czynności oraz w specyfikacjach materiałowych, zawarte są nazwy własne, znaki towarowe lub producenci materiałów lub urządzeń, Zamawiający informuje, iż dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych posiadających takie same parametry i właściwości jak podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). - robotnik budowlany, - robotnik drogowy, - elektryk, - instalator wod-kan, - organizowania pracy na budowie i nadzoru (np. majstrowie, brygadziści). 3.5.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach