Przetargi.pl
MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) NA TERENIE GMINY CZORSZTYN

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach ogłasza przetarg

  • Adres: 34436 Maniowy, ul. Gorczańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 750 070
  • Data zamieszczenia: 2019-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach
    ul. Gorczańska 3
    34436 Maniowy, woj. małopolskie
    tel. 182 750 070
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugczorsztyn/Article/id,128870.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) NA TERENIE GMINY CZORSZTYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Czorsztyn w miejscowości Maniowy na części dz. ew. 2515/1, 3401, 3403, 3404, 3409, 3410, 3411, 3412, 5314, 5315, 5352, 5353/1, 5356, 5357, 5358. Przedmiotowe przedsięwzięcie polega na modernizacji, rozbudowie i doposażeniu stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, (określanego w dalszej części opracowania jako PSZOK), utworzonego w celu realizacji obowiązku wynikającego z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018, poz. 1454 ze zm.). Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych ma za zadanie odbiór wyselekcjonowanych odpadów powstających w gospodarstwach domowych, zarówno odpadów innych niż niebezpiecznych, jak również odpadów niebezpiecznych, w sposób zapewniający łatwy dostęp dla wszystkich mieszkańców Gminy Czorsztyn. Zakres Przedsięwzięcia obejmuje zaprojektowanie i realizację prac budowlanych dotyczących obiektów i urządzeń technicznych, których zadaniem jest rozbudowa, modernizacja i doposażenie stacjonarnego PSZOK, w tym: 1. Przygotowanie terenu inwestycji wraz z niwelacją terenu. 2. Utwardzenie terenu inwestycji wraz z utworzeniem miejsc postojowych, placu gospodarczego oraz ciągów komunikacyjnych (pieszych i jezdnych). 3. Wykonanie drogi dojazdowej. 4. Modernizacja istniejącego budynku i jego adaptacja na potrzeby magazynowo -warsztatowe oraz administracyjno-socjalne. 5. Dostawa i ustawienie kontenerów i pojemników służących do gromadzenia i czasowego magazynowania odpadów komunalnych. 6. Wykonanie wiaty stalowej jako zadaszenia dla kontenerów. 7. Budowa ścieżki edukacyjnej zewnętrznej. 8. Posadowienie wagi najazdowej. 9. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji oświetlenia z niezbędnym wyposażeniem. 10. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji monitoringu z niezbędnym wyposażeniem. 11. Zaprojektowanie i wykonanie ogrodzenia terenu inwestycji wraz z niezbędnymi bramami i furtkami. 12. Zaprojektowanie i wykonanie zieleni, w tym zieleni izolacyjnej. 13. Dostawa pojazdu specjalistycznego do obsługi PSZOK. Zakres objęty Kontraktem (Umową) winien zostać zrealizowany poprzez zaprojektowanie, uzgodnienie dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, modernizację i uruchomienie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest opracować kompletną Dokumentację Projektową Obiektu. Wszystkie części Dokumentacji Projektowej podlegać będą zatwierdzaniu przez Zamawiającego oraz w razie potrzeby - zatwierdzaniu również przez właściwe organy administracji publicznej. Pozyskanie wszystkich zatwierdzeń leżeć będzie w zakresie obowiązków Wykonawcy. W związku z powyższym, przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane i materiały niezbędne do realizacji Przedmiotu Zamówienia (tzw. dane wejściowe do projektowania), wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentacji Projektowej wraz z Projektem Budowlanym, w tym między innymi: a) pozyska prawnie zatwierdzoną mapę do celów projektowych dla obszaru objętego Przedsięwzięciem; b) przeprowadzi, niezależnie od dostarczonych wcześniej przez Zamawiającego informacji, badania geologiczne podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania Obiektu (PSZOK); c) pozyska wszelkie inne wymagane materiały, ekspertyzy, analizy, opracowania i badania niezbędne dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy (w tym Dokumentacji Projektowej) i późniejszej realizacji robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do Siwz 2 Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ): a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). 4. Wykaz podwykonawców (Jeżeli dotyczy) 5. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ – przykładowy wzór).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach