Przetargi.pl
Modernizacja PSZOK w Gminie Kamienica

Urząd Gminy Kamienica ogłasza przetarg

  • Adres: 34608 Kamienica, ul. Kamienica
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kamienica
    ul. Kamienica 420
    34608 Kamienica, woj. małopolskie
    tel. 018 3323004, 3323025 wew. 23
    REGON: 53772800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.pl/bip/kamienica, www.kamienica.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja PSZOK w Gminie Kamienica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie remontu budynku oraz zagospodarowania terenu. W zakresie robót budowlanych obejmujących zagospodarowanie terenu zaplanowano w szczególności wykonanie: Robót rozbiórkowych obejmujących: - rozebranie fragmentu istniejącego ogrodzenia siatkowego, demontaż bramy wjazdowej oraz furtki, - rozebranie zniszczonej nawierzchni utwardzonej z płyt drogowych betonowych, krawężników drogowych i ław betonowych. Robót ziemnych obejmujących: - wykonanie korytowania na głębokość 45cm pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na całej powierzchni planowanego utwardzenia terenu tj. na powierzchni 1600m2. - ułożenie warstw konstrukcyjnych nawierzchni placu utwardzonego(dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 25cm, górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 20cm. - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej o grubości 6cm i warstwy ścieralnej o grubości 5cm. - ułożenie krawężników drogowych 15x30cm układana na ławie betonowej z betonu C16/20. Dostawy wyposażenia, która obejmuje: - pojemniki 1100l z tworzywa sztucznego z pokrywą – 3 szt. (żółty, zielony, niebieski) - kontenery KP7 o pojemności ok. 7 m3 otwarte i zamknięte – 4 szt., (kolor zielony) - kontener na odpady niebezpieczne, zadaszony, zamykany – 1 szt., Ponadto zamówienie obejmuje również: - dostawę i montaż bramy otwieranej ręcznie o wysokości 170cm, o szerokości światła przejazdu 5m, - budowę ogrodzenia z systemowych paneli ogrodzeniowych o wysokości 183cm. - wykonanie nasadzenia 70 szt. Tui Szmaragd o wysokości min. 100cm wzdłuż granicy działki przylegającej do pasa drogi wojewódzkiej nr 968. - wymianę jednego słupa oświetleniowego wyposażonego w cztery oprawy naświetlaczowi typu LED. - budowę dwóch wiat o konstrukcji drewnianej o wymiarach 500 x 700cm każda. Ponadto w zakresie robót budowlanych obejmujących wykonanie remontu budynku zaplanowano w szczególności: - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w całym obiekcie - wymianę pod posadzkowej kanalizacji sanitarnej z rur PVC (5mb). - remont posadzki - remont ścian - remont sufitów - remont elewacji budynku - montaż podbitki z blachy trapezowej elewacyjnej. - wymianę rynien i rury spustowych, - remont instalacji elektrycznej wewnętrznej Szczegółowy opis i zakres robót przedmiotu zamówienia określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 10 do SIWZ), przedmiary robót (zał. nr 9 do SIWZ), zagospodarowanie terenu (zał. nr 11 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00. zł. Słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, należy przedłożyć wraz z ofertą: Zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach