Przetargi.pl
Modernizacja PSP Nr 14 w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne publicznych szkół podstawowych w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z modernizacją infrastruktury sportowej”

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2019-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 291009834
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja PSP Nr 14 w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne publicznych szkół podstawowych w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z modernizacją infrastruktury sportowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja PSP Nr 14 w ramach projektu „Nowoczesna szkoła – modernizacja i wyposażenie w pomoce dydaktyczne publicznych szkół podstawowych w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z modernizacją infrastruktury sportowej” w zakres modernizacji wchodzą Część I Modernizacja PSP Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim polegająca na:  modernizacji bloku sportowego (segment „E”) w zakresie:  malowania ścian i sufitów sali gimnastycznej wraz z naprawą tynków po robotach związanych z wymianą opraw oświetleniowych i instalacji elektrycznych,  demontażu starych i montażu nowych kotaro-siatek, umożliwiających podział hali na sektory,  modernizacji podłogi hali sportowej, polegającej na cyklinowaniu i lakierowaniu istniejącego parkietu wraz wykonaniu linii boisk,  aranżacji łazienki (segment „D” parter pomieszczenie nr D.1.02) z wykorzystaniem przestrzeni schowka w celu zwiększenia powierzchni i dostosowania węzła sanitarnego do potrzeb osób niepełnosprawnych,  wymiany podłóg z PCV (na korytarzu segment „D” pierwsze piętro oraz w wytypowanych pomieszczeniach we wszystkich segmentach)- demontaż starej wykładziny, przygotowanie podłoża (szlifowanie, uzupełnianie szczelin, gruntowanie, wylanie masy samopoziomującej), przyklejenie wykładziny na ściany (10 cm cokoły - brudniki) i powierzchnię podłogi, zgrzewanie,  ułożenia wykładziny PCV j.w. lecz na schodach (we wszystkich segmentach),  wymiany drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami (w wytypowanych pomieszczeniach we wszystkich segmentach),  modernizacji węzłów sanitarnych (we wszystkich segmentach) w zakresie: - wymiany drzwi - usunięcia przegród murowanych pomiędzy kabinami wc i wykonaniu nowych przegród systemowych z drzwiami - wykonaniu okładzin ściennych z płytek ceramicznych do wysokości 2m oraz podłóg - malowanie ścian i sufitów,  malowania ścian i sufitów w korytarzach, szatniach i wytypowanych pomieszczeniach wraz z naprawą tynków po robotach związanych z wymianą opraw oświetleniowych i instalacji elektrycznych,  wymiany opraw oświetleniowych (wymiana istniejących opraw oświetleniowych na oprawy LED na korytarzach, w szatniach i łazienkach w segmentach A, B i D oraz na łącznikach segmentów B/D i A/B oraz w całym segmencie sportowym E),  wymiany tablic rozdzielczych na obiekcie szkoły,  wymiany przewodów oświetleniowych,  wymiany pionów wodociągowych (woda zimna, ciepła, cyrkulacyjna i kanalizacyjnych – w pomieszczeniach węzłów sanitarnych,  wymiany pionów kanalizacyjnych i wodociągowych w pomieszczeniach porządkowych przyległych do węzłów sanitarnych,  wymiany podejść wody zimnej i ciepłej do urządzeń: baterie umywalkowe, baterie prysznicowe, zawory misek ustępowych, zawory pisuarów,  wymiany podejść kanalizacyjnych od ww. urządzeń wraz z podejściami od kratek ściekowych,  montażu przewodów wody zimnej, ciepłej i odpływów kanalizacyjnych w bruzdach ściennych do ww. urządzeń sanitarnych, wraz z wymaganymi izolacjami przewodów,  obudowy pionów kanalizacyjnych i wodociągowych np. płytami gips-kartonowymi,  demontażu i montażu nowych umywalek, misek ustępowych, pisuarów,  montażu odpływów i kabin prysznicowych,  demontażu i montażu nowych baterii umywalkowych, prysznicowych, zaworów misek ustępowych, zaworów pisuarów, zaworów ze zwężkami do węży,  wykucia i zamurowania bruzd ściennych i podłogowych potrzebnych do zlokalizowania przewodów,  montażu urządzeń sanitarnych w węźle sanitarnym przystosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych (miska ustępowa, umywalka, zawór ze zwężką do węża, poręcze, uchwyty),  wykonania prób szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej,  obudowy grzejników w pomieszczeniach objętych pracami remontowymi,  dodatkowej obudowy grzejników w pomieszczeniu świetlicy dziecięcej wraz z przedsionkiem do świetlicy ( Pawilon „E” - parter ) zgodnie z opracowanymi przez BBF Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Blinowski z siedzibą w Krakowie, ul. Skarbińskiego 10/52 projektami wykonawczymi branży architektonicznej, sanitarnej i elektrycznej.   Część II Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanego przy schodach zewnętrznych PSP Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z opracowanym przez BBF Architektoniczną Pracownię Tomasz Blinowski z siedzibą w Krakowie, ul. Skarbińskiego 10/52 projektem wykonawczym branży architektonicznej (opis techniczny pkt. 1.1 h, rys. 02 przedmiotowego projektu). Podjazd z kostki brukowo betonowej o grubości 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego – warstwa od 10 do 70 cm. Nawierzchnię z kostki należy obramować na całej długości (około 20 m) palisadą betonową o wysokości dostosowanej do wymiarów pochylni. Na całej długości pochylni należy zastosować balustradę ze stali nierdzewnej wraz z podchwytami. Część III Dostawa i montaż 1 szt. wewnętrznej platformy przyschodowej o parametrach minimalnych jak niżej: − złożona platforma schodowa zajmuje mniej niż 35 cm szerokości, − prędkość 0,1 m/s, − napęd: 0,5 kW, zasilany bateriami, − zasilanie 1x 230V dla ładowarki, − malowana proszkowo: RAL 7035, − szyna malowana proszkowo, − udźwig 225 kg, − podłoga antypoślizgowa, − składanie/rozkładanie manualne, − aktywna podłoga - system przeciwzgnieceniowy + przeciwtnący, z poziomu wejścia głównego (hol wejściowy) na poziom piwnic, przygotowanie dokumentacji techniczno-ruchowej i odbiór urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego w PSP Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim zgodnie z projektem wykonawczym branży architektonicznej opracowanym przez BBF Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Blinowski z siedzibą w Krakowie, ul. Skarbińskiego 10/52. Zakres robót zgodnie z opracowanym przez BBF Architektoniczną Pracownię Projektową Tomasz Blinowski z siedzibą w Krakowie, ul. Skarbińskiego 10/52 projektem wykonawczym branży architektonicznej w zakresie montażu platformy przyschodowej wewnętrznej w ilości 1 szt. dla osób niepełnosprawnych przy wejściu z łącznika „AB” do segmentu „A” z poziomu wejścia głównego na poziom piwnic segmentu A (opis techniczny pkt 9.7, rys. 08 i 11 oraz 20 przedmiotowego projektu).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy) dla części I zamówienia 500,00 zł (słownie złotych: pięćset) dla części II zamówienia 400,00 zł (słownie złotych: czterysta) dla części III zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 12.02.2019 r. do godz. 9.30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe wymagania dot. wadium oraz warunki jego zwrotu określa rozdział XIV SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia szczegółowego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu dokumentację projektową, o specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Wymóg ten dotyczy każdej części zamówienia. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach