Przetargi.pl
Modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji klimatyzacji w korpusie głównym Pałacu Prezydenckiego

Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
    Wiejska 10
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
    REGON: 000000023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji klimatyzacji w korpusie głównym Pałacu Prezydenckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji i klimatyzacji w korpusie głównym Pałacu Prezydenckiego, w zakres której wchodzi: 1) demontaż istniejących wyeksploatowanych central wentylacyjnych oraz odwiezienie ich do miejsca utylizacji, 2) demontaż kanałów wentylacyjnych wraz z osprzętem, 3) dostawa i montaż nowych centrali wentylacyjnych, 4) montaż nowych kanałów wentylacyjnych nawiewnych i wyciągowych wraz z osprzętem, 5) montaż agregatów wody lodowej dla potrzeb klimatyzacji pomieszczeń w korpusie głównym, 6) wykonanie instalacji ciepła technologicznego dla potrzeb nagrzewnic wentylacyjnych (zasilenie nagrzewnic wentylacyjnych), 7) wykonanie instalacji chłodniczej (zasilenie chłodnic) w tym: spuszczenie ze zdemontowanej instalacji płynu chłodniczego, przechowanie go na czas prowadzenia robót, napełnienie nowej instalacji spuszczonym płynem chłodniczym oraz uzupełnienie powstałych braków (roztwór glikolu etylowego -25C), 8) montaż nawilżaczy dla instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z doprowadzeniem instalacji wody, 9) wykonanie instalacji kanalizacji w tym odprowadzenia skroplin, 10) roboty budowlane w zakresie umożliwiającym montaż urządzeń i rozprowadzenie kanałów wentylacyjnych i instalacji rurowych w tym zabudowę elementów wentylacyjnych, nawiewnych i wywiewnych w istniejące elementy dekoracyjne ścian, 11) montaż klap p. poż w kanałach wentylacyjnych, 12) wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej centrale wentylacyjne i uzbrojenie kanałów wentylacyjnych, 13) wykonanie instalacji wraz z włączeniem central wentylacyjnych i klap p.poż do istniejącego w budynku systemu BMS i SAP, 14) uruchomienie central wentylacyjnych i wykonanie regulacji instalacji wentylacji i klimatyzacji z doprowadzeniem do wydajności i parametrów zgodnych z dokumentacją, 15) naprawa przebić przez przegrody budowlane, naprawa tynków, odtworzenie dekoracyjnych elementów ścian i sufitów „malowanie” 16) pełnienie usług serwisowych urządzeń w czasie obowiązywania okresu gwarancji i rękojmi tj. minimum 3 lata od dnia podpisania protokołu końcowego robót bez uwag (min. 2 razy do roku). Zakres prac serwisowych zgodny z wymaganiami producenta wbudowanych urządzeń i maszyn. W zakresie usług wchodzi serwis: - centrali wentylacyjnej; - chłodnic kanałowych; - wytwornicy lodowej; - nawilżaczy (z wymianą wkładów); - nawiewników i wywiewników; - klap ppoż. (współdziałanie z systemem BMS); - instalacji c.t., wody i kanalizacji (w zakresie obsługi instalacji wentylacji i klimatyzacji); - instalacji elektrycznej zasilającej cały system wentylacji i klimatyzacji (styki, połączenia); Roboty budowlane zostaną objęte 60-miesięczną (5 lat) gwarancją i rękojmią liczoną od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag. Urządzenia zostaną objęte 36-miesięczną (3 lata) gwarancją i rękojmią liczoną od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania odbiorów częściowych wykonanych prac wraz z możliwością fakturowania częściowego. 5.2 Prace, o których mowa w pkt. 5.1 ppkt 1 – 15 należy wykonać w oparciu i w zgodzie z następującymi dokumentami: 1. Projektem budowlany – Przebudowy instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń Pałacu Prezydenckiego – Korpus Główny; 2. Projektem wykonawczym – Przebudowa instalacji wentylacji i klimatyzacji pomieszczeń Pałacu Prezydenckiego – Korpus Główny; 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót(branża: architektoniczna, sanitarna, elektryczna, BMS, SAP) – instalacja wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego – Korpus Główny; 4. Przedmiarami robót - zwane dalej „Dokumentacją”. 5.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty: 1. Postanowienie nr W/902/2018 z dn. 28.09.2018 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 2. Decyzja nr W/2860/2018 z dn. 24.09.2018 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 3. Decyzja nr 2166N/17 z dn. 12.10.2018 r. Stołecznego Konserwatora Zabytków, 4. Decyzją nr 325/III/2017 z dn. 30.10.2017 r. Wojewody Mazowieckiego. 5.4 Zamawiający, zgodnie z art. 8 ust. 2a w związku z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, udostępni dokumenty, o których mowa w pkt. 5.2 i 5.3 SIWZ na wniosek Wykonawców ubiegających się o zamówienie przesłany na adres: zamowienia@prezydent.pl Wniosek musi być podpisany przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy). Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o przekazanie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2 i 5.3 SIWZ do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zwracali się do Zamawiającego o przekazanie ww. dokumentów niezwłocznie po publikacji ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ. Dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy bezpośrednio na nośniku pamięci zewnętrznej (np. płyta CD, pendrive itp.). Wraz z wnioskiem Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, że przekazane dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 – zawierające informacje poufne i newralgiczne z punktu widzenia Kancelarii Prezydenta RP – zostaną wykorzystane przez Wykonawcę tylko i wyłącznie w celu złożenia ofert lub realizacji zamówienia oraz Wykonawca niezwłocznie po osiągnięciu powyższego celu usunie (skasuje / zniszczy) w sposób nieodwracalny wszystkie kopie ww. dokumentacji, jak również nie będzie przekazywał jej podmiotom trzecim, a u Wykonawcy dostęp do tej dokumentacji będą miały wyłącznie osoby zaangażowane do przygotowania oferty lub realizacji zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ). Powyższe zasady mają odpowiednie zastosowanie do udzielania przez Zamawiającego odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące treści dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ, jeżeli będą one zawierały informacje poufne i newralgiczne. Odpowiedzi te zostaną przekazane bezpośrednio wszystkim Wykonawcom, którym zostały przekazane dokumenty, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 (jak również złożyli wnioski wraz ze stosownymi oświadczeniami o zachowaniu w poufności ww. dokumentów). Wykonawcy, którzy złożą wnioski o udostępnienie dokumentów, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ, po udzieleniu przez Zamawiającego odpowiedzi na pytania dotyczące ww. dokumentów, otrzymają te odpowiedzi wraz z powyższymi dokumentami, o których mowa w pkt 5.2 i 5.3 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości – 10.000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4 stycznia 2019 r. do godziny 13:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dot.: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (załącznik nr 7 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia]. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SIWZ. 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, przedkłada, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt 10.1, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 5. W przypadku podpisania oferty lub załączników składanych wraz z ofertą w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do oferty dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania oferty, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne. W przypadku, gdy z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji nie wynika uprawnienie do reprezentacji przez osoby, które podpisały pełnomocnictwo, należy przedłożyć odpis z rejestru lub ewidencji aktualny na datę podpisania pełnomocnictwa, potwierdzający uprawnienie tych osób do udzielenia pełnomocnictwa. 6. Za podpisanie uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu. 7. Wykonawca złoży wraz z oferta kosztorys ofertowy (wypełniony przez Wykonawcę Przedmiar robót) będzie on służyć Zamawiającemu wyłącznie do określenia procentowego finansowego zaawansowania robót na podstawie, którego będzie dokonywane fakturowanie częściowe na etapie realizacji umowy. Kosztorys ofertowy powinien stanowić wypełniony przez Wykonawcę przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach