Gmina Lipnica ogłasza przetarg
- Adres: 77-130 Lipnica, Józefa Słomińskiego 19
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnica
Józefa Słomińskiego 19
77-130 Lipnica, woj. pomorskie
REGON: 770979520 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Modernizacja, przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Upiłka” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja, przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Upiłka”Zakres inwestycji obejmuje w szczególności zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, dostawę i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego oraz wykonanie prac remontowych i naprawczych w nowych oraz istniejących obiektach oczyszczalni ścieków. W tym celu Wykonawca pozyska wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne konieczne do uzyskania pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie i przekazania obiektów do eksploatacji przez UżytkownikaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno -Użytkowy2. Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte Program Funkcjonalno –Użytkowy – dodatek nr 1 do swz należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy oraz normy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, z należytą starannością, zachowaniem zasad bezpieczeństwa, zapewniając przy tym dobrą jakość wykonania i właściwą organizację pracy.3. Wszystkie zastosowane elementy maja być fabryczne nowe, dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.4. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ, oraz załącznikach do niej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych stosownie do postanowień pzp w tym art. 101. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nie otrzymania dofinansowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 115.000,00 zł : (słownie: sto piętnaście tysięcy zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.4.1. W zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu jednej roboty budowlanej tj. obejmującą budowę lub/przebudowę lub/ rozbudowę oczyszczalni ścieków o wartości minimalnej 7.000.000,00 zł brutto -wykazać w/w doświadczenie na załączniku nr 4 do swz[wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;]1.4.2. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym w szczególności posiadającymi uprawnienia:A) Do projektowania:- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych i kanalizacyjnych- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychB) Do kierowania robotami:- w specjalności konstrukcyjno-budowlanej- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodnych i kanalizacyjnych- w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;Przedkładając załącznik nr 5 do swz. tj. wykaz osób.[wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych zaprojektowanie, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;]
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie
Dodano: 2024-05-09 - „Poprawa stanu dróg powiatowych na terenie Powiatu Słupskiego poprzez ich modernizację” z podziałem na 5 zadań
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: „Remont kapliczki w Czarlinie”.
Dodano: 2024-04-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Frąckowskiego oraz ulicy Herbsta w ramach zadania inwestycyjnego „Opracowanie dokumentacji projektowych inwestycji drogowych”
Dodano: 2024-04-03 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Remont kapliczki w Czarlinie"
Dodano: 2024-03-27 - ul. Równa 14 w Gdańsku - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby schroniska dla bezdomnych mężczyzn w formule „zaprojektuj i wykonaj”
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa ulicy Szkolnej w Swarożynie"
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie dokumentacji projektowych rozbudowy dróg powiatowych z podziałem na części.
Dodano: 2024-02-06 - Zadanie nr 4. Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie
Dodano: 2024-02-06 - Wykonanie projektu boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Bojanie
Dodano: 2024-02-06