Przetargi.pl
Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ew. 109 w m. Kolonia Świdnik Mały od km rob. 0+015,11 do km rob. 0+475,41 oraz modernizacja (przebudowa) ulicy Konwaliowej w osiedlu Borek w Turce na odcinku od km 0+015,32 do km 0+178,69 oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce na ew. 105/2 w m. Rudnik od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+502,84 oraz budowa pętli autobusowej przy drodze gminnej nr105198L w Łuszczowie Drugim

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 431020150
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ew. 109 w m. Kolonia Świdnik Mały od km rob. 0+015,11 do km rob. 0+475,41 oraz modernizacja (przebudowa) ulicy Konwaliowej w osiedlu Borek w Turce na odcinku od km 0+015,32 do km 0+178,69 oraz modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce na ew. 105/2 w m. Rudnik od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+502,84 oraz budowa pętli autobusowej przy drodze gminnej nr105198L w Łuszczowie Drugim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są cztery zadania z zakresu przebudowy dróg: (1) modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ew. 109 w m. Kolonia Świdnik Mały od km rob. 0+015,11 do km rob. 0+475,41, (2) modernizacja (przebudowa) ulicy Konwaliowej w osiedlu Borek w Turce na odcinku od km 0+015,32 do km 0+178,69, (3) modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce na ew. 105/2 w m. Rudnik od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+502,84, (4) budowa pętli autobusowej przy drodze gminnej nr105198L w Łuszczowie Drugim. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Każdy wymienione zadanie stanowi odrębną część zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Ilość części, na które będą podpisane umowy zależy przede wszystkim od zaoferowanych cen i posiadanych przez zamawiającego środków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia z podziałem na części. 2. Część pierwsza - Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce nr ew. 109 w m. Kolonia Świdnik Mały od km rob. 0+015,11 do km rob. 0+475,41 o szerokości jezdni 3,5m. w tym wykonanie prawostronnego poszerzenia istniejącej konstrukcji drogi wewnętrznej, obejmująca swoim zakresem w szczególności: - wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie, grubość warstwy minimum 12cm, a na poszerzeniach 25-37cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm, - uzupełnienie poboczy obustronnych o szerokości 0,5m. i zjazdów gruntowych kruszywem łamanym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie, - wykonanie umocnień skarp poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw, - wykonanie nowego oznakowania pionowego, - regulację wysokościową studni kanalizacyjnych 5szt. (jedna studnia nie uwidoczniona w projekcie), - wykonanie na koszt wykonawcy monitoringu wizyjnego (kamerowanie) z zapisem na płycie DVD sieci kanalizacyjnej występującej w drodze przed rozpoczęciem robót (siec oczyszczona przez zamawiającego) i po zakończeniu robót. W przypadku, gdy monitoring potwierdzi, że do kanalizacji trafiły odpady z budowy drogi, zamawiający odmówi odbioru inwestycji do czasu oczyszczenie kanalizacji i wykazania przy pomocy kolejnego monitoringu, że zanieczyszczenia zostały usunięte. Wykonawca może zrezygnować z wykonania pierwszego monitoringu przed rozpoczęciem robót, jednak bierze wtedy odpowiedzialność za ewentualne istniejące zanieczyszczenia. W przypadku, gdy monitoring przed rozpoczęciem robót wykaże zanieczyszczenia, zamawiający oczyści cieć i dokona kolejnego monitoringu na własny koszt. - regulację wysokościową zaworu wodociągowego. 3. Część druga - Modernizacja (przebudowa) ulicy Konwaliowej w osiedlu Borek w Turce na odcinku od km 0+015,32 do km 0+178,69, ( szerokość jezdni 5m) gdzie podmiot trzeci w uzgodnieniu z zamawiającym wykonał podbudowę osadził krawężniki i wykonał roboty przygotowawcze, a w zakresie wykonawcy pozostaje wykonanie nawierzchni jezdni i parkingów i obsługa geodezyjna. Dokumentacja projektowa obejmuje całą długość drogi, natomiast przedmiotem zamówienia objęty jest odcinek określony powyżej. Roboty obejmują swoim zakresem w szczególności: -wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 o gr. 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S 50/70, o gr. 4cm, - wykonanie nowej nawierzchni miejsc postojowych z betonowej kostki brukowej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 2-5cm w ilości 253m2. -przebudowa nawierzchni trzech zjazdów z kostki brukowej stanowiących dojazd do parkingów podziemnych, - wykonanie na koszt wykonawcy monitoringu wizyjnego (kamerowanie) z zapisem na płycie DVD sieci kanalizacyjnej występującej w drodze przed rozpoczęciem robót (siec oczyszczona przez zamawiającego) i po zakończeniu robót. W przypadku, gdy monitoring potwierdzi, że do kanalizacji trafiły odpady z budowy drogi, zamawiający odmówi odbioru inwestycji do czasu oczyszczenie kanalizacji i wykazania przy pomocy kolejnego monitoringu, że zanieczyszczenia zostały usunięte. Wykonawca może zrezygnować z wykonania pierwszego monitoringu przed rozpoczęciem robót, jednak bierze wtedy odpowiedzialność za ewentualne istniejące zanieczyszczenia. W przypadku, gdy monitoring przed rozpoczęciem robót wykaże zanieczyszczenia, zamawiający oczyści cieć i dokona kolejnego monitoringu na własny koszt. 4. Część trzecia - Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej wewnętrznej położonej na działce na ew. 105/2 w m. Rudnik od km rob. 0+000,00 do km rob. 0+502,84, o szerokości jezdni 4m, obejmująca swoim zakresem w szczególności: - rozebranie nawierzchni bitumicznej i odtworzenie pełnej podbudowy w miejscach przełomów z kruszywa stabilizowanego cementem C3/4, gr. warstwy 25cm - około 156m2 - wyrównanie podbudowy kruszywem kamiennym na całej długości odcinka średniej grubości 8cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S z zastosowaniem asfaltu drogowego 50/70, gr. warstwy 5cm, - humusowanie i obsianie skarp mieszanką traw przy grubości humusu 5cm, - uzupełnienie obustronne poboczy gruntowych o szerokości 0,5m kruszywem łamanym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie, gr. warstwy 15cm. - odtworzenie punktu osnowy geodezyjnej (nie uwidoczniono w projekcie). 5. Część czwarta - Budowa pętli autobusowej przy drodze gminnej nr105198L w Łuszczowie Drugim, o powierzchni jezdni około 174m2, obejmująca swoim zakresem w szczególności: - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C3/4, gr. warstwy 22cm, - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3, gr. warstwy 20cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W 50/70, gr. warstwy 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S 50/70, gr. warstwy 4cm, - humusowanie i obsianie skarp mieszanką traw przy grubości humusu (torfu) 5cm, - uzupełnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym 0/31,5mm stabilizowanym mechanicznie, gr. warstwy 15cm o szerokości 1m2 o powierzchni 59m2. 6. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat). Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. 7. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy (kryterium oceny ofert). 8. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 9. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w formie pisemnej (wg załącznika do siwz) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub rejestrów ogólnie dostępnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach