Przetargi.pl
„Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zławieś Wielka”

Gmina Zławieś Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-134 Zławieś Wielka, ul. Handlowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 056 6780913, 6780982 , fax. 678-09-66
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zławieś Wielka
    ul. Handlowa 7
    87-134 Zławieś Wielka, woj. brak
    tel. 056 6780913, 6780982, fax. 678-09-66
    REGON: 87111876700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlawies.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zławieś Wielka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt.: „Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zławieś Wielka” poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej dróg i ulic na terenie Gminy Zławieś Wielka. 2. Zakres robót: Projektowane roboty drogowe obejmują: • wykonanie warstwy ścieralnej poprzez ułożenie nawierzchni bitumicznej • wykonanie poboczy gruntowych (profilowanie/uzupełnienie/ścinka) • Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,50 mm grubość po zagęszczeniu min. 8 cm (sr. gr. 8-10cm) - warstwa górna podbudowy jako wzmocnienie i profilowanie istn. podbudowy • pobocza gruntowe zostaną wykonane przez Inwestora. Konstrukcja projektowanych nawierzchni została ściśle ustalona z Inwestorem/Zarządca drogi. Z uwagi na ograniczone środki finansowe konstrukcje sprowadzono do poniższego zakresu. Dla podbudowy zasadniczej (jako górna warstwa podbudowy) E2 ≥ 120 MPa, dla nawierzchni jezdni E2 ≥ 140 MPa, natomiast wskaźnik odkształcenia (Io) ≤ 2,2. Projektowana konstrukcja jezdni drogi gminnej: - istniejąca nawierzchnia utwardzona (kruszywo kamienno-betonowe), - profilowanie wraz z zagęszczeniem istniejącej nawierzchni utwardzonej, - wykonanie podbudowy – warstwy do profilowania - wykonanie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm (AC 11S). 3. Wykaz dróg/ulic których dotyczy zamówienie: Zestawienie szczegółowe w ramach zadania: modernizacja-przebudowa drogi gminnej w miejscowości: 1) Górsk (P=2000m2) 2) Gutowo i Pędzewo (P=1200m2) 3) Czarnowo (P=1600m2) 4) Gutowo (P=1600m2) 5) Rzęczkowo (P=400m2) 6) Zławieś Wielka (P=2000m2) 7) Zławieś Mała (P=1600m2) 8) Czarne Błoto (P=2000m2) 9) Toporzysko (P=2000m2) Łączna powierzchnia: 14400 m2. Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną zgłoszoną w ośrodku geodezyjnym wszystkich wykonanych odcinków oraz wykona kosztorysy powykonawcze. Dla zadania Górsk P=2000m2 niezbędne będzie wykonanie odrębnego kosztorysu powykonawczego. 4. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określają: 4.1 przedmiar robót wykonany w układzie kosztorysowym wg załącznika Nr 10 do SIWZ w wersji elektronicznej i drukowanej. Zamawiający przekazuje przedmiar robót w formacie „pdf” jako obowiązujący. Dodatkowo jako materiał pomocniczy. 4.2 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wg załącznika Nr 11 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza musi być wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział w Złejwsi Wielkiej Nr 56 9511 0000 0025 0320 2000 0380,, z dopiskiem na przelewie „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu: „„Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zławieś Wielka”” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2  5 musi być wystawione na Zamawiającego, tj. Gminę Zławieś Wielka 5. Oryginalne dokumenty, wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, muszą być złożone w odrębnej kopercie opisanej „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu „Modernizacja – przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zławieś Wielka”- oraz oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, u Zamawiającego, tj. w siedzibie Urzędu Gminy Zławieś Wielka, w pokoju nr 20 w czasie pracy Zamawiającego o którym mowa w Dziale I SIWZ, do upływu terminu składania ofert. Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium u Zamawiającego. 6. Kopia potwierdzenia zrealizowanego przelewu, o którym mowa w ust. 3, lub kopie dokumentów zdeponowanych u Zamawiającego, o których mowa w ust. 5, muszą być dołączone do oferty jako załącznik. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 4) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4 parafowany wzór umowy – załącznik nr 7 do SIWZ 5 oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr 8 do SIWZ; 6 oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr 9 do SIWZ 7 Oświadczenie od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach