Przetargi.pl
Modernizacja pracowni zawodowych w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”

Powiat Puławski ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, Aleja Królewska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
  • Data zamieszczenia: 2018-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
    Aleja Królewska 19
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 886 11 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pracowni zawodowych w ramach projektu „Nowoczesne centra edukacji zawodowej w Powiecie Puławskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 1: Modernizacja i dostosowanie istniejącej infrastruktury pracowni technologii gastronomicznej w SOSW w Puławach, zwana dalej Częścią 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i dostosowanie istniejącej infrastruktury pracowni technologii gastronomicznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Puławach, zwanej dalej placówką. Celem zamówienia jest dostosowanie pracowni do standardów i wymagań obecnie obowiązujących. W pracowni przewidziane są do wykonania stanowiska pracy ucznia (trzony kuchenne – zgodnie z projektem), które wyposażone mają być w zlewozmywak z blatem, płytę indukcyjną, piekarnik elektryczny, wentylator wyciągowy, stół produkcyjny oraz zestaw przyścienny regałów. Zakres prac obejmuje: rozbiórkę i zerwanie posadzek, skucie nierówności na ścianach i podłodze, wykucie bruzd pod nową instalację elektryczną, uzupełnienie tynków, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowych posadzek z terakoty, ułożenie glazury, przebudowa instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacji sanitarnej oraz wentylacji i klimatyzacji w pracowni (według projektów branżowych). Opis zamówienia (sposób wykonania prac) zawarty jest w przedmiarze robót, jednak ilości (powierzchnie) podane w przedmiarze mają walor poglądowy tj. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego określenia poszczególnych ilości niezbędnych do całościowej realizacji przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe). UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pełny zakres zamówienia określony w niniejszym zamówieniu. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonywanych prac będzie zabezpieczenie przed zniszczeniem np. folią: stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób nieuciążliwy dla pracowników i użytkowników obiektu oraz na bieżąco sprzątać i utrzymywać porządek w obiekcie i na terenie otaczającym obiekt. Cześć 2: Modernizacja pracowni laboratorium diagnostyczne i pracowni anatomiczno – zootechnicznej w Zespole Szkół Nr 3 w Puławach, zwana dalej Częścią 2. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni laboratorium diagnostyczne i pracowni anatomiczno – zootechnicznej w Zespole Szkół Nr 3 w Puławach zwanej dalej placówką. Celem zamówienia jest dostosowanie pracowni do standardów i wymagań obecnie obowiązujących. W pracowni laboratorium diagnostyczne przewidziane są trzy stanowiska pracy ucznia (według projektu) wyposażone w punkty poboru wody ciepłej i zimnej, odprowadzenie ścieków i punkty zasilania w energię elektryczną. Zakres prac obejmuje: rozbiórkę i zerwanie posadzek, wyburzenie podestu, skucie nierówności na ścianach i podłodze, wykucie bruzd pod nową instalację elektryczną, uzupełnienie tynków, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowych posadzek z terakoty, ułożenie glazury, przebudowa instalacji elektrycznej oraz wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pracowni. W pracowni anatomiczno – zootechnicznej prace polegają na wyburzeniu istniejącego podestu, wyrównaniu posadzki i uzupełnieniu jej wykładziną PCV, ułożeniu glazury, wyrównaniu, gruntowaniu i malowaniu ścian i sufitów, Opis zamówienia (sposób wykonania prac) zawarty jest w przedmiarze robót, jednak ilości (powierzchnie) podane w przedmiarze mają walor poglądowy tj. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego określenia poszczególnych ilości niezbędnych do całościowej realizacji przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe). UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pełny zakres zamówienia określony w niniejszym zamówieniu. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonywanych prac będzie zabezpieczenie przed zniszczeniem np. folią: stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób nieuciążliwy dla pracowników i użytkowników obiektu oraz na bieżąco sprzątać i utrzymywać porządek w obiekcie i na terenie otaczającym obiekt. Cześć 3: Modernizacja pracowni fryzjerskiej w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach, zwana dalej Częścią 3. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni fryzjerskiej w Zespole Szkół Nr 1 w Puławach zwanej dalej placówką. Celem zamówienia jest dostosowanie pracowni fryzjerskiej do standardów i wymagań obecnie obowiązujących. W pracowni przewidziane są roboty związane z przygotowaniem stanowisk fryzjerskich (konsoli) oraz myjni – w tym jedna dostosowana do osób niepełnosprawnych. Zakres prac obejmuje: rozbiórkę i zerwanie posadzek, skucie nierówności na ścianach i podłodze, wykucie bruzd pod nową instalację elektryczną, uzupełnienie tynków, gruntowanie i malowanie, wykonanie nowych posadzek, przebudowa instalacji elektrycznej oraz wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w pracowni (według projektu). Opis zamówienia (sposób wykonania prac) zawarty jest w przedmiarze robót, jednak ilości (powierzchnie) podane w przedmiarze mają walor poglądowy tj. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnego określenia poszczególnych ilości niezbędnych do całościowej realizacji przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie ryczałtowe). UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić pełny zakres zamówienia określony w niniejszym zamówieniu. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach wykonywanych prac będzie zabezpieczenie przed zniszczeniem np. folią: stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób nieuciążliwy dla pracowników i użytkowników obiektu oraz na bieżąco sprzątać i utrzymywać porządek w obiekcie i na terenie otaczającym obiekt. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 7 do SIWZ dla oferowanej części, tj. w szczególności: - dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa w zakresie określonym w punkcie III SIWZ oraz przedmiar robót, który to przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny oferty), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (zakres określony w punkcie III SIWZ). WAŻNE (Informacje dla wszystkich części): Zamawiający wymaga, aby roboty w budynku szkoły prowadzone były w terminie do 31.08.2018r. W celu terminowego wykonania zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy szczególnej wydajności i koordynacji prac, w tym zwłaszcza jednoczesnego wykonywania robót w budynku w różnych branżach (np. ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne) w tym, w razie takiej konieczności z wykorzystaniem zmianowości prac. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca (podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108) osoby na stanowiskach robotniczych wykonujących roboty budowlane odpowiadające zakresowi określonemu w dokumentacji projektowej (jak wyżej) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach (w tym technicznych) i jakości. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo „lub równoważne”, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego (materiału lub urządzenia), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu a w przypadku sporządzenia kosztorysu ofertowego wraz ze sformułowaniem „lub równoważne” Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował konkretny asortyment wpisany w kosztorys ofertowy. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania oferty w szczególności w przypadku gdy Wykonawca nie powołuje się na rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: - dla Części 1: 1 000 zł (tysiąc złotych), - dla Części 2: 800 zł (osiemset złotych) - dla Części 3: 600 zł (sześćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2018, poz. 110). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 62102032190000910200121392 z dopiskiem Modernizacja pracowni- Część..-wpisać odpowiednio. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert wdanej części, oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1.1. SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.5.1 SIWZ i pkt V.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. e) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego. Oświadczenie w zakresie podwykonawców- należy złożyć wraz z ofertą (jeżeli dotyczy) w zakresie danej części - zał. Nr 1 a) do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach