Przetargi.pl
„Modernizacja pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim, ul. Ogrodowa 20, 23-300 Janów Lubelski w ramach projektu „Poprawa infrastruktury kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Janowskiego”.”

Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Jana Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 8725 450 , fax. 158 723 070
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim
    ul. Jana Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 8725 450, fax. 158 723 070
    REGON: 83040920600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim, ul. Ogrodowa 20, 23-300 Janów Lubelski w ramach projektu „Poprawa infrastruktury kształcenia zawodowego w szkołach Powiatu Janowskiego”.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone na podstawie artykułu 11 ust. 8 ustawy Pzp. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji pracowni/warsztatów szkolnych w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim przy ul. Ogrodowa 20, 23-300 Janów Lubelski. 2.1.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe; 2) wykonanie ścian działowych i otworów drzwiowych; 3) tynkowanie, gruntowanie i malowanie ścian; 3) wymianę instalacji sanitarnych wewnętrznych i wentylacji; 4) wymianę instalacji elektrycznej i teletechnicznej; 5) inne roboty ujęte w Załączniku nr 1 do SIWZ (dokumentacja projektowa). 2.1.2. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Decyzją nr 115/2016 z dnia 29 czerwca 2016 r., znak: BOŚ.II.6740.107.2016.AW Starosta Janowski zatwierdził projekt budowlany i udzielił pozwolenia na budowę w zakresie dotyczącym budynku warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim; 2) Wykonawca ma obowiązek przed terminem podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotowego zadania oraz uzyskać jego akceptacje, który ma zawierać następujące dane: a) elementy/rodzaje robót/grupy robót; b) wartość robót netto dla każdego elementu/rodzaju robót/grupy robót; c) czasowa realizacja elementów/rodzajów robót wraz z wartością w ujęciu tygodniowym – całkowitą wartość, podatek VAT oraz ogółem wartość robót; d) termin i wartość robót będących przedmiotem odbioru częściowego i końcowego a które będą podstawą do naliczenia wynagrodzenia; e) harmonogram ma zawierać dwa częściowe etapy oraz jeden etap końcowy. Harmonogram rzeczowo finansowy będzie stanowił załącznik nr 6 do umowy. 3) W związku z tym, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, należy zachować szczególną uwagę na zapewnienie sprawnego funkcjonowania szkoły. Wszystkie prace głośne jak np. demontaże, skucia, przewierty powinny odbywać się po godzinach pracy szkoły. Istnieje możliwość wykonywania prac w dni wolne od pracy (po uprzednim uzgodnieniu). W obiekcie szkolnym roboty wewnętrzne (m. in. wymiana instalacji sanitarnej i elektrycznej) muszą być wykonywane po zakończeniu zajęć lekcyjnych, a po zakończeniu robót w danym dniu należy uporządkować pomieszczenia w których prowadzono prace, aby w następnym dniu nie zakłócić funkcjonowania szkoły, godziny prowadzenia robót należy uzgodnić z dyrektorem Zespołu Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim. 4) Zamawiający informuje, iż kierunek otwierania drzwi wewnętrznych (wiatrołapów) musi być zgodny z kierunkiem otwierania drzwi zewnętrznych budynku warsztatów szkolnych. 2.2. Szczegółowy zakres zamówienia tj. opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ zawierający: 1) dokumentacje projektowe; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; 3) przedmiary robót – które pełnią funkcję pomocniczą w kalkulacji ceny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: a) w Sekcji III.4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1 stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach