Przetargi.pl
Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr5696P, 5700 P i 5697 P Opatów - Łęka Opatowska - Raków - Siemianice.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Kościuszki 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7828900 , fax. 062 7828901
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kościuszki 5 5
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7828900, fax. 062 7828901
    REGON: 25085772900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr5696P, 5700 P i 5697 P Opatów - Łęka Opatowska - Raków - Siemianice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr5696P, 5700 P i 5697 P Opatów - Łęka Opatowska - Raków - Siemianice. Podstawowy zakres inwestycji: remont nawierzchni poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie, odcinkowy remont nawierzchni poprzez wymianę konstrukcji, naprawa ubytków masą na gorąco, remont istniejących chodników remont poboczy wraz z odtworzeniem rowów znajdujących się w pasie drogi wycinka drzew i krzewów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi, przebudowa chodników, remont zjazdów, strona prawa/strona lewa, wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego Inwestycja będzie realizowana w oparciu o projekty budowlane wykonane przez WALCZAK - PROJEKT Pracownia projektowo - konsultingowa ul. Świerkowa 5, 88-400 Żnin oraz zgłoszenia robót budowlanych: AB.6743.593.2013 z dnia 09 września 2013 r. AB.6743.637.2013 z dnia 24 września 2013 r. Zasadniczy remont drogi będzie polegał na likwidacji lokalnych nierówności oraz uzupełnieniu ubytków w nawierzchni bitumicznej drogi oraz wykonanie warstwy ścieralnej poprzez podwójne powierzchniowe utrwalenie z grysów frakcji 5/8 warstwa dolna i 2/5 warstwa górna. Wykonanie w/w robót dotyczy odcinków na drogach Łęka Opatowska - Raków - Siemianice: od km 0+200,00 do km 3+300,00, od km 3+500,00 do km 5+981,06 (PKP),od km 6,068,31 (PKP) do km 6+457,72, Siemianice od km 6+732,01 do km 6+846,24. oraz Opatów - Łęka Opatowska: od km 0+215,00 do km 2+453,09. Ponadto w ramach remontu drogi na odcinku Siemianice - Raków - Łęka Opatowska zostanie wykonana całkowita wymiana nawierzchni drogi powiatowej: Lęka Opatowska od km 0+091,00 do km 0+200,00 -jezdnia prawa na szerokości 3,5m, Skrzyżowanie w km 1+887,62, Skrzyżowanie w km 2+569,32 Raków strona lewa od km 2+579,29 do 2+681,37 - odtworzenie nawierzchni przy - projektowanym ścieku przy projektowanym chodniku na szerokości 0,5m, Raków strona lewa od km 2+681,37 do km 3+336,89 - odtworzenie nawierzchni przy projektowanym ścieku przy istniejącym chodniku na szerokości 0,5m, Raków od km 3+345,59 do km 3+500,00 - poszerzenie nawierzchni do 5,0m szerokości Siemianice strona prawa od km 6+450,82 do km 6+803,94 - poszerzenie nawierzchni do 5,0 m szerokości. Natomiast w ramach remontu drogi 5696P na poniższych odcinkach zostanie dokonana całkowita wymiany krawędzi nawierzchni drogi powiatowej na szerokości od 1,0m do 2,0m: od km 0+000,00 do km 0+068,95 - strona lewa od km 0+000,00 do km 0+430,19 - strona prawa od km 0+430,19 do km 0+513,10 - strona prawa od km 0+513,10 do km 0+627,32 - strona prawa od km 0+973,10 do km 1+273,17 - strona lewa od km 0+973,10 do km 1+273,17 - strona prawa od km 1+523,10 do km 1+973,10 - strona lewa od km 2+173,10 do km 2+453,09 - strona lewa lokalne naprawy krawędzi na długości 3-5m - strona prawa 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określą: załączona dokumentacja projektowa (załącznik nr 10 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11) oraz przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy do wyceny oferty i są załącznikiem do SIWZ (załącznik nr 12), Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przewidzianym do budowy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, c) wykonanie wideo rejestracji z inwentaryzacją wykonanego odcinka drogi w granicach pasa drogowego i przekazanie w wersji elektronicznej: tab, mif, shp, dxf w formie RL12 i warstwa odwzorowania 92, d) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i uzyskanie zatwierdzenia, e) poniesienie kosztów związanych z przebudową sieci zawartych w dokumentacji technicznej, f) poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego, g) poniesienie kosztów wynikających z porozumienia z korzystania z dróg , 4. Do obowiązków wykonawcy należy: a) powołać kierowników robót, b) Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: przedstawienia certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wbudowanych materiałów zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowania i przedstawienia kosztorysu powykonawczego, c) Wykonawca udziela 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. d) Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową. 5.Wskazanie pochodzenia materiałów (w szczególności, marka, znak towarowy, producent) użyte w opisie przedmiotu zamówienia stanowią informacje uściślającą i należy je traktować jako określone przykładowo w celu sprecyzowania minimalnych oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne, jakościowe i eksploatacyjne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111999
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia piec tysięcy złotych 00/100) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5 .poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. I O/ Kępno 42 1090 1144 0000 0000 1417 8822 z dopiskiem: Modernizacja poprzez remont drogi powiatowej nr 5696P, 5700 P i 5697 P Opatów - Łęka Opatowska - Raków - Siemianice Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu winno w swej treści zawierać wskazanie wszystkich wykonawców wspólnie się ubiegających wraz z podaniem ich nazw i siedzib.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl /zakładka/ zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach