Przetargi.pl
Modernizacja (poprawa nawierzchni) drogi gminnej Nr118050 L Blinów Drugi-Cieślanki, w miejscowości Blinów Drugi

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 714 104 , fax. 158 714 130
  • Data zamieszczenia: 2018-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 158 714 104, fax. 158 714 130
    REGON: 83040965000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaszastarka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (poprawa nawierzchni) drogi gminnej Nr118050 L Blinów Drugi-Cieślanki, w miejscowości Blinów Drugi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja (poprawa nawierzchni) drogi gminnej Nr118050 L Blinów Drugi - Cieślanki, w miejscowości Blinów Drugi, obejmuje roboty polegające na: - usunięciu warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 cm za pomocą spycharek z odwozem do 5 km- 240 m3 - wykonaniu robót ziemnych wykonaniu koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,6 m3 z transportem urobku na odległość do 1 km samochodami samowyładowczymi – 300m3 - wykonaniu nasypu koparkami zgarniakowymi o poj.łyżki 0,6 m3 z gruntu z dokopu z odległości 15 km wraz z zagęszczeniem walcem okółkowanym i gładkim-300 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone m.in. w projekcie umowy. Wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze Wykonawcę, Podwykonawcę lub Dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymóg nie dotyczy miedzy innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach