Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń Pracowni RTG i USG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3732346
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W ZABRZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 10
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 3732346
    REGON: 272735162
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń Pracowni RTG i USG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacyjnych w Pracowni RTG i USG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.Zadanie będzie obejmować modernizację całej Pracowni wraz z przebudową fragmentu poczekalni Pracowni celem utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego dla pracowników.Zamówienie obejmuje:a) Opracowanie projektu modernizacji Pracowni RTG i USG wraz z przebudową fragmentu poczekalni,b) Uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego,c) Dodatkowo uzyskanie akceptacji projektu modernizacji przez rzeczoznawcę do spraw higieniczno-sanitarnych,d) Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych,e) Wykonanie prac wykończeniowychAd. a) Projekt modernizacji powinien obejmować branże:• Architektoniczną (w zakresie całej Pracowni RTG i USG)• Konstrukcyjną (o ile będzie to niezbędne w zakresie nieznacznego poszerzenia otworu w korytarzu Pracowni)• Instalacji wentylacji mechanicznej (w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy w celu utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego)• Instalacji wod-kan (w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy w celu utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego)• Instalacji elektrycznej (w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy w celu utworzenia nowego pomieszczenia socjalnego)W ramach branży architektonicznej należy wykonać:• Inwentaryzację pomieszczeń na potrzeby projektu• Rysunki rzutu, charakterystycznych przekrojów, itp.• Wizualizację fragmentów Pracowni, odwzorowujących charakterystykę wnętrz• Rysunki rzutu charakterystycznych podłóg (np. płytkowanych)• Rysunki rzutu sufitów podwieszanych• Ewentualnie rysunki rozwinięcia charakterystycznych ścian (np. płytkowanych)1) Dokumentacja projektowa powinna zostać zaopiniowana przynajmniej w zakresie fragmentu dotyczącego przebudowy przez rzeczoznawcę do spraw higieniczno-sanitarnych.2) Zamawiający dysponuje Decyzją/Opinią Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą możliwości lokalizacji Pracowni RTG i USG w pomieszczeniach w przyziemiu budynku głównego (posiadającej poziom podłogi poniżej poziomu otaczającego terenu (dokumenty stanowią załączniki nr 1 i 2 do Programu Funkcjonalno- Użytkowego – załącznika nr 3 do SWZ) 3) Zamawiający dysponuje Decyzją Państwowego Inspektora Sanitarnego, w sprawie dopuszczenia do użytkowania Pracowni RTG i USG (dokument stanowi załącznik nr 4 do Programu Funkcjonalno- Użytkowego – załącznika nr 3 do SWZ)4) Istniejąca Pracownia RTG i USG stanowi odrębną strefę pożarową budynku głównego Szpitala co jest potwierdzone w Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego budynku głównego Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu sp. z o.o. – instrukcja do wglądu u Zamawiającego.5) Zgodnie z art. 29.4.1) a) Prawa Budowlanego, Zamawiający nie przewiduje konieczności uzyskania pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia na prace modernizacyjne (uwzględniające przebudowę fragmentu poczekalni).6) Zamawiający dysponuje Decyzją Prezydenta Miasta Zabrze w sprawie pozwolenia na budowę Pracowni RTG i USG (dokument stanowi załącznik nr 3 do Programu Funkcjonalno- Użytkowego – załącznika nr 3 do SWZ) na podstawie której Zamawiający wykonał roboty budowlane w 2008 r.7) Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 08.05.2023r. o godz. 11:00Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP:3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa3.3.1. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż200 000 złWymagane jest, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia nie niższej niż 200 000 zł. W sytuacji, gdy w trakcie obowiązywania umowy umowa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wygaśnie, Wykonawca będzie zobowiązany zawrzeć nową umowę ubezpieczenia w takim terminie, aby zapewnić ciągłość wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca nie później niż w dniu poprzedzającym datę upływu okresu obowiązywania polisy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu treść polisy, pod rygorem powstania uprawnienia po stronie Zamawiającego do zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt wykonawcy.3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:3.4.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające : budowie, rozbudowie, przebudowie, nadbudowie, odbudowie budynków, i/lub wykonaniu robót budowlanych - modernizacyjnych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, tj. roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 brutto każdaPojęcia budowa, przebudowa, nadbudowa należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.).Uwaga nr 1Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczeniaUwaga nr 2Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Uwaga nr 3W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.3.4.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobaminiezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tzn. warunek rozumiany jako zapewnienie m. in. osób posiadających przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. pełniących stanowiska kierownicze o poniższych uprawnieniach, wymaganych Ustawą Prawo Budowlane:• Kierownik robót – doświadczenie zawodowe przynajmniej 5 lat od uzyskania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata). Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831 z dnia 2019.05.06 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.W przypadku gdy przy prowadzeniu robót budowlanych, do kierowania którymi jest wymagane przygotowanie zawodowe w specjalności techniczno-budowlanej innej niż posiada kierownik robót, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ustanowienie kierownika robót w danej specjalności.• Projektantów, wymaganych ustawą Prawo Budowlane z doświadczeniem zawodowym przynajmniej 5 letnim od uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej (dotyczy wszystkich rodzajów projektowanych instalacji) wraz z przynależnością do Izby samorządu zawodowego (aktualna opłata). Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831 z dnia 2019.05.06 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.Uwaga nr 1Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy PZP). Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach