Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku „Domu Popa” w Ostrowi Mazowieckiej w celu: realizacji zadania pn. Utworzenie placówki wsparcia Seniorów – „Klubu Senior+” (Zadanie I) oraz dostosowania części budynku do prowadzenia działalności gastronomicznej (Zadanie II)

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku „Domu Popa” w Ostrowi Mazowieckiej w celu: realizacji zadania pn. Utworzenie placówki wsparcia Seniorów – „Klubu Senior+” (Zadanie I) oraz dostosowania części budynku do prowadzenia działalności gastronomicznej (Zadanie II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje adaptację pomieszczeń biurowych na klub seniora (Zadanie I) oraz na pomieszczenia gastronomiczne (Zadanie II). 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) Wykonanie prac określonych w projekcie wykonawczym adaptacji wnętrz t.j.: Klub Senior+ (Zadanie I): -roboty demontażowe, -instalacji elektrycznej (rozdzielnice i okablowanie, instalacje gniazd, instalacje oświetleniowe LED), -instalacji i oprawy oświetlenia awaryjnego, -wentylacji mechanicznej, -instalacji wodociągowej, -instalacji kanalizacyjnej, -instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie ścianek działowych, -tynki i okładziny ścian, -sufity podwieszane, -podłogi i posadzki, -stolarka. Działalność gastronomiczna (Zadanie II): -roboty rozbiórkowe, -wykonanie ścianek działowych, -tynki i okładziny ścian, -sufity podwieszane, -podłogi i posadzki, -stolarka, -wentylacja mechaniczna, -instalacja wodociągowa, -instalacja kanalizacyjna, -instalacja centralnego ogrzewania, -instalacja oświetleniowa oraz oprawy, -instalacja zasilania odbiorników technologicznych, -tablice rozdzielcze, -instalacja oświetlenia awaryjnego, -instalacja RTV. b) dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi, zasad kontroli, serwisu i konserwacji poszczególnych elementów instalacji i wyposażenia w języku polskim w wersji papierowej (1 egzemplarz) i elektronicznej (1 egzemplarz) oraz kart gwarancyjnych, Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie wykonawczym adaptacji pomieszczeń „Domu Popa” w Ostrowi Mazowieckiej. 3. Zamawiający informuje, iż prace wchodzące w zakres Zadania I objęte będą dofinansowaniem w ramach programu „Utworzenie placówki wsparcia seniorów – Klub Senior+ w Ostrowi Mazowieckiej”. Z tego tytułu wybrany Wykonawca: a) przygotuje na każde z zadań odrębne kosztorysy ofertowe zgodnie z pkt 20.4. SIWZ, b) po zrealizowaniu zamówienia wystawi dwie odrębne faktury (oddzielnie za zadanie I i II). 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z projektem wykonawczym adaptacji pomieszczeń, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 5. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć zaplecze robót i utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia robót. 6. Wszystkie roboty budowlane w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: a) kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowanej oraz kwalifikacje niezbędne do kierowania budową obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków określone ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz.U. z 2017 r. poz. 2187 z późn. zm.), b) kierownika robót sanitarnych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, c) kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, d) inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do nadzorowania robót w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego przez Zamawiającego, - wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7. Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika budowy, w czasie wykonywania robót budowlanych. 8. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację budowy, dokumenty wyrobów). 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanych robót i przekazywanie jej Zamawiającemu, a w szczególności udokumentuje: stan przed przystąpieniem do wykonywania robót, ważne etapy prac oraz stan po zakończeniu robót. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 11. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o cechach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych odpowiadających lub lepszych od cech technicznych, jakościowych, funkcjonalnych wskazanych w specyfikacji lub złącznikach. Jeśli Wykonawca skorzysta ww. możliwości, musi wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzenia, usługi, systemy lub procesy spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-10-29 do godz. 12:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach