Przetargi.pl
Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2886200 , fax. 54 2872048
  • Data zamieszczenia: 2023-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    Mickiewicza
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2886200, fax. 54 2872048
    REGON: 910866554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglipno.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja polegająca na przebudowie Ośrodka Kultury w Wichowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyposażenie obiektu w sprzęt gastronomiczny:a) przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń kuchennych oraz mebli kuchennych i drobnego sprzętu gastronomicznego dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w Wichowie w ramach projektu „Modernizacji budynku Ośrodku Kultury w Wichowie”;b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymaganych parametrów stanowi Załącznik nr 1A do SWZ (formularz cenowy) oraz Załącznik nr 1B do SWZ (charakterystyka mebli) Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia są parametrami podstawowymi. Niespełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ;c) oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 r.;d) oferowany sprzęt musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu i ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. e) oferowany sprzęt musi być oznakowany znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE;f) wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć: • instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą m.in. dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia i zasad bezpieczeństwa użytkowania – 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej,• wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych,• wszystkie inne dokumenty wymagane przepisami prawa; g) termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące;h) planowany sposób rozmieszczenia sprzętu wymaganego w Części I zamówienia w pomieszczeniach Zamawiającego obrazuje załącznik graficzny zamówienia Załącznik nr 14 do SWZ:Wyposażenie obiektu w sprzęt fotograficzny;a) przedmiotem zamówienia jest dostawa, sprzętu fotograficznego i akcesoriów fotograficznych dla potrzeb Gminnego Ośrodka Kultury w Wichowie w ramach projektu „Modernizacji budynku Ośrodku Kultury w Wichowie”. W skład zamówienia wchodzą aparaty fotograficzne, obiektywy, lampy błyskowe, dron, statywy, kamera cyfrowa, tła kartonowe i karty pamięci;b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2A do SWZ (formularz cenowy) Parametry opisane w opisie przedmiotu zamówienia są bezwzględnie wymagane. Niepotwierdzenie spełnienia przez oferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek z parametrów wymaganych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ;c) dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania;d) wszystkie produkty mają pochodzić z oficjalnej polskiej dystrybucji; a) wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dostarczyć instrukcję obsługi w języku polskim, zawierającą m.in. dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia i zasad bezpieczeństwa użytkowania; e) termin gwarancji oferowanego przedmiotu zamówienia jak również rękojmi za wady na okres równy okresowi udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy; f) odbiór i zwrot reklamowanych produktów z i do siedziby Zamawiającego realizowane będą przez Wykonawcę i na jego koszt i ryzyko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39314000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:1) Dla część I zamówienia: w wysokości – 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych)2) Dla część II zamówienia: w wysokości – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż część I – 100 000 PLN brutto część II – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 dostawy polegającą na dostawie, montażu i uruchomieniu przemysłowych urządzeń gastronomicznych o wartości nie mniejszej niż część I – 150 000 PLN brutto część II – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach