Przetargi.pl
Modernizacja pokrycia wiaty Nr 21 na terenie IChTJ przy ulicy Dorodnej 16 w Warszawie - powtórzenie

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pokrycia wiaty Nr 21 na terenie IChTJ przy ulicy Dorodnej 16 w Warszawie - powtórzenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Modernizacja pokrycia wiaty Nr 21 na terenie IChTJ przy ulicy Dorodnej 16 w Warszawie - powtórzenie - inwestycja budowlana polegająca na wykonaniu prac obejmujących swoim zakresem roboty budowlane: 1) demontaż pokrycia dachu i ścian z płyt eternitowych wraz z ich wywozem na właściwe miejsce składowania; 2) odtworzenie pokrycia dachu blachą trapezową po demontażu płyt eternitowych; 3) odtworzenie pokrycia ścian blachą trapezową po demontażu płyt eternitowych; 4) wymiana łat drewnianych; 5) malowanie konstrukcji metalowej dachu i drzwi siatkowych. 2. Zamówienie jest powtórzeniem postępowania Nr ZP/4/2016 o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Modernizację pokrycia wiaty Nr 21 na terenie IChTJ przy ulicy Dorodnej 16 w Warszawie w związku z jego unieważnieniem. 3. Zamawiający informuje, że: 1) koordynację robót budowlanych dotyczących poszczególnych części zamówienia prowadzić będzie Kierownik robót ustanowiony przez Wykonawcę do kierowania wykonywaniem robót budowlanych; 2) nadzór inwestorski nad realizacją całości robót budowlanych objętych wszystkimi częściami zamówienia prowadzić będzie Inspektor nadzoru inwestorskiego ustanowiony przez Zamawiającego, 3) Inspektor nadzoru inwestorskiego i Kierownik robót będą wykonywać swoje czynności zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. Nr 1409, z późniejszymi zmianami), zwanej dalej ustawą Prawo budowlane, oraz zgodnie z przepisami zawartymi w aktach wykonawczych do tej ustawy. 4. Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i obejmuje: 1) wymagania Zamawiającego; 2) przedmiar; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Wyroby, o których jest mowa w Załączniku Nr 1 do SIWZ, muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie Prawo budowlane. Wszelkie stosowane wyroby powinny być nowe, nieużywane, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać stosowne dokumenty takie np. jak: Deklaracja właściwości użytkowych lub Deklaracja zgodności. 6. Zamawiający informuje, że wszystkie wymienione w Załączniku Nr 1 do SIWZ wyroby opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza wyroby innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 7. Wykonawca, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót przez Zamawiającego, jest zobowiązany do: 1) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż.; 2) przestrzegania przepisów zawartych w rozporządzeniu ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r., w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U Nr 71 poz. 649) oraz w rozporządzeniu ministra gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U Nr 162 poz. 1089); 3) zabezpieczenia terenu wykonywanych robót, a w czasie wykonywania robót, do zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia; 4) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również obowiązującymi polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej oraz z należytą starannością i jakością; 5) utrzymywania w należytym stanie terenu wykonywanych robót. 8. Zamawiający, mając na uwadze fakt, że prace będą wykonywane w bliskim sąsiedztwie budynków czynnych: budynków Nr 6 i 8 połączonych fizycznie i funkcjonalnie od strony dwóch szczytów z przyległym i czynnym budynkiem Nr 7, informuje, że: 1) wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynkach Nr 4, 6, 7, 8, 37 oraz robót budowlanych wykonywanych w obrębie ww. budynków; 2) wszystkie prace powodujące nadmierny hałas lub zapylenie powinny być wykonywane po godzinie 15:00 oraz w dni ustawowo wolne od pracy i w soboty w godzinach 7:00 - 22:00; 3) prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji wokół i w ww. budynkach. W dni robocze istniejące instalacje w tych budynkach muszą być sprawne w godzinach 7:00 - 19:00. 9. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót, przed złożeniem oferty w celu sprawdzenia warunków miejsca wykonywania planowanych robót, sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem niniejszego postępowania oraz w celu sprawdzenia i dokonania weryfikacji obmiarów w zakresie własnego skalkulowania ceny ofertowej. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-14:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu zgodnie z zapisami zawartymi w VIII Rozdziale SIWZ. 10. Zasady i warunki płatności są zawarte we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości = 600,00 zł w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: G Oferty (okres gwarancji - 25%)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ichtj.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach