Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą ogłasza przetarg
- Adres: 02-530 Warszawa, Kielecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 6223792, 6223793 , fax. +48 22 8538702, 8538703
- Data zamieszczenia: 2020-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Kielecka 43
02-530 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 22 6223792, 6223793, fax. +48 22 8538702, 8538703
REGON: 19527400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orpeg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja platformy Otwarta Szkoła - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji platformy e-learningowej Otwarta Szkoła wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych oraz udzieleniem licencji do Utworów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia określony został w SIWZ wraz z załącznikami, która została zamieszczona na stronie internetowe www.orpeg.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72230000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: 1.1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.3 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. 1.4 Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. 2. Wykonawca (zgodnie z postanowieniem art. 24 ust. 11 ustawy) w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy), tj. zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego www.orpeg.pl, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.)], o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone zgodnie z treścią wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi rozwoju integracji systemów informatycznych wfośigw z systemem informatycznym NFOŚiGW, dla potrzeb realizacji programu priorytetowego Czyste Powietrze
Dodano: 2022-12-13 - ZP/CZD/118/22 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS DLA OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA
Dodano: 2022-09-23 - ZP/CZD/118/22 NADZÓR AUTORSKI I SERWIS DLA OPROGRAMOWANIA INFOMEDICA
Dodano: 2022-08-10 - Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ministerstwa Środowiska, świadczenie usług wsparcia, opieki serwisowej, konsultacji zdalnych (400 godzin) i wizyt konsultanta (2 wizyt) oraz wykonanie opisanych modyfikacji
Dodano: 2021-02-24 - Wykonanie modyfikacji w module Magazyn Zintegrowanego Systemu Zarządzania z usługą wsparcia eksploatacji.
Dodano: 2020-10-09 - Usługa wsparcia technicznego i asysty dla baz danych i aplikacji SMGP, MLP, MGP2000, BDGI, Antropopresja i innych
Dodano: 2020-09-25 - Utrzymanie i rozbudowa aplikacji webowych oraz aplikacji „Kopaliny” w zakresie niekoncesjonowanej eksploatacji wraz ze wsparciem technicznym oraz ze świadczeniem usługi gwarancji na wykonane prace
Dodano: 2020-09-23 - Świadczenie usług utrzymania i modyfikacji Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Dodano: 2020-07-21 - Usługa wsparcia technicznego i asysty dla systemu Mapa Geośrodowiskowa Polski (MGśP)
Dodano: 2020-04-09 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2020-03-20