Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy ul. Szepietowskiej 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja placów zabaw położonych na terenach w rejonie ulic: Dorycka 6, Makuszyńskiego 8, Al. Zjednoczenia 3/9, Schroegera 87, Szepietowska 2, Jarzębskiego 4”

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy ul. Szepietowskiej 2 w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja placów zabaw położonych na terenach w rejonie ulic: Dorycka 6, Makuszyńskiego 8, Al. Zjednoczenia 3/9, Schroegera 87, Szepietowska 2, Jarzębskiego 4”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje w szczególności: rozbiórki istniejących urządzeń zabawowych oraz elementów zagospodarowania terenu, wykonanie nawierzchni bezpiecznej piaskowej i poliure-tanowej, montaż nowych urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowej oraz elementów zagospodarowania terenu, nasadzenia roślinne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany pn. „Remont placu za-baw w Dzielnicy Bielany przy ul.Szepietowskiej 2 - tom I projekt zagospodarowania terenu (zał. nr 10), tom II - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót (zał. nr 11) opracowane przez Martę Miłosz Architektura Krajobrazu oraz wzór umowy (zał. nr 3); 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i wyrobów równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, o ile takie wskazania nastąpiły poprzez wskazanie nazwy, rysunku, zdjęcia, wymiaru danego urządzenia wyposażenia placu zabaw, czy opisu sugerującego dane-go producenta lub typu, pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych zgodnych ze wskazaniami autora dokumentacji projektowej oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności dokonania zmian rozwiązań funkcjonalnych zawartych w dokumentacji projektowej. Zastosowane materiały i wyroby powinny posiadać certyfikaty zgodne z obowiązującym prawem. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obo-wiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podane w dokumentacji projektowej zdjęcia urządzeń placu zabaw należy traktować jako materiał poglądowy. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych wymiarów urządzeń wyposażenia placu zabaw pod warunkiem zachowania funkcji, norm bezpieczeństwa i ergonomii placu zabaw. 3. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga w okresie realizacji umowy skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć no-wo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę, do czynności: • wykonania nawierzchni placu zabaw, • wykonania ogrodzenia placu, • montażu wyposażenia placu zabaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wraz z ofertą o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do siwz należy złożyć dokumenty wymienione w pkt-2 lit. b - f,: b) W przypadku, gdy Wykonawca ma zamiar zaoferować urządzenia/materiały równoważne opisane w dokumentacji projektowej - Zestawienie wyrobów równoważnych (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ), w którym wykaże spełnienie warunków równoważności oferowanych urządzeń opisanych w dokumentacji projektowej. Zestawienie należy dołączyć do oferty tylko w przypadku ujęcia w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do podanych w dokumentacji. Nie dołączenie przez Wykonawcę zestawienia urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja Wykonawcy zastosowania urządzeń podanych w dokumentacji projektowej. c) Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa; d) Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. e) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. f) W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że:  zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą;  zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej;  podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. g) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert(art.86 ust.5 ustawy Pzp), wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1.pkt.23 ustawy – wg wzoru określonego w zał. Nr 9 do siwz. Wraz z przedstawieniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 3. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa oświadczenia i dokumenty wymienione w Części III pkt 1.3) – 1.5) i pkt 2 SIWZ. Zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1.5 części III SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.5 części III SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku Wykonawców zagranicznych są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagra-niczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze pu-blicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. W przypadku, o którym mowa powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samo-dzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4. ZASADY SKŁADANIA OFERT WSPÓLNYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie należy dołączyć do oferty, który powinien zawierać w szczególności wskazanie:  postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,  wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy i określeniem adresu siedziby,  ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. 4) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności do grupy kapitałowej, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa odrębnie. 5) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu danego Wykonawcy). 6) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt-5, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 7) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem, którego należy oznaczyć w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach