Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Mikołowie – dostawa i montaż (BUDŻET OBYWATELSKI)

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    REGON: 276257630
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7 w Mikołowie – dostawa i montaż (BUDŻET OBYWATELSKI)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Mikołowie - Mokrem, obejmująca zakresem wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą, montażem:• 1 zestawu modułowego składającego się z trzech ślizgawek, rury strażackiej, ścianki wspinaczkowej, wejścia w postaci schodów, tuby łączącej podesty oraz wejścia w postaci tunelu linowego;• wymianę nawierzchni bezpiecznej na nawierzchnię bezpieczną syntetyczną EPDM wraz z obrzeżami;• uzupełnienie i odpowiednie przygotowanie podbudowy;• wykonanie utwardzonego dojścia do placu zabaw;• urządzenie zieleni - uzupełnienie ziemi, wyrównanie i obsianie trawą terenu bezpośrednio sąsiadującego z wykonywanym obiektem. Inwestycja zlokalizowana będzie w Mikołowie – Mokrem przy ul. Zamkowej 1 na części działki o nr 553/12.W ramach zadania należy dostarczyć i zamontować nowe elementy spełniające minimalne wymagania opisane w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” (zw. dalej OPZ)Wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych Roboty budowlano-montażowe wykonać w zakresie niezbędnym do osiągnięcia zamierzonego efektu z uwzględnieniem wywozu i utylizacji odpadów. Wywóz gruzu i odpadów powstałych w trakcie robót, utylizację odpadów niebezpiecznych, wykona Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt.Wykonawca wykona wszystkie inne prace niezbędne do kompletnego zrealizowania zadania.Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie celu spoczywa na Wykonawcy.Należy uwzględnić prowadzenie prac w sposób zapewniający normalne użytkowanie pozostałej części terenu znajdującej się w pobliżu miejsca prowadzenia prac. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. OPZ wraz z załącznikami stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wszystkie wymagane prawem uzgodnienia i zgłoszenia oraz wszelkie prace wykonawcze budowlano-montażowe.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w OPZ, który stanowi załącznik nr 6 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki podmiotowe:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową:Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu placu zabaw o wartości min. 100.000,00 zł brutto
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach