Przetargi.pl
Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 301 przy ul. Staffa 7b

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, S. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    S. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 01525964000041
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 301 przy ul. Staffa 7b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” modernizacji placu zabaw przy Przedszkolu nr 301 przy ul. Staffa 7b oraz trasu, a także wykonanie wpustów rozsączająco-chłonnych, remontu elewacji budynku i części ogrodzenia zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego /dalej: PFU/, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.Przedmiot zamówienia obejmuje:a) sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z projektem zagospodarowania terenu;b) wykonanie kompletnych robót budowlano-montażowych na podstawie opracowanej dokumentacji.2. Lokalizacja (adres inwestycji):a) Działka nr ew. 12 obręb 7-05-14 Przedszkole nr 301 przy ul. Staffa 7b, 01-891 Warszawab) Wielkość obiektu:- w zakresie modernizacji: szacunkowa powierzchnia placu zabaw ok 1 800 m kw.;- w zakresie elewacji budynku do remontu ok. 580 m2.;- w zakresie tarasu przedszkola ok 220 m2.;- w zakresie ogrodzenia terenu ok 228 mb.3. Zakres sporządzenia dokumentacji projektowej: Wykonanie dokumentacji projektowej, wraz z projektem zagospodarowania terenu, zdefiniowanej w §4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 29 grudnia 2021 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno – Użytkowego (Dz.U. z 2021r. poz. 2454z późn. zm.), opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych, wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, placu zabaw zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy wraz z instrukcją konserwacji i eksploatacji urządzeń i nawierzchni oraz instrukcji eksploatacji i konserwacji placu zabaw, a także pełnienie nadzoru autorskiego.4. Zakres robót budowlano-montażowych na terenie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w szczególności:a) demontaż z utylizacją wybranych urządzeń ( 15 szt. – wskazane szczegółowo w PFU), dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych, opisanych w pkt 2.2.2. PFU z wykonaniem nawierzchni bezpiecznych z mat przerostowych;b) dostawa i montaż garażu blaszanego;c) demontaż nawierzchni z kostki brukowej oraz ułożenie chodnika w miejscach tego wymagających; d) wykonanie małego boiska sportowego z trawy syntetycznej wraz z montażem sprzętu sportowego;e) dostawa i montaż gier termoplastycznych na ciągach pieszych z kostki brukowej;f) prace remontowe elewacji budynku, tarasu oraz ogrodzenia;g) wykonanie wpustów rozsączających chłonnych;h) uzupełnienie projektowanych piaskownic piaskiem atestowanym ( ok. 8m3);i) wykonanie punktowych napraw istniejącej kostki brukowej w miejscach zapadnięć oraz uszkodzeń;j) usunięcie istniejącej karpy z terenu placu zabaw., 5. Zakres robót budowlano-montażowych na obiekcie, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w szczególności: a) Elewacja:- mycie elewacji budynku ( ok 510 m2);- malowanie dwukrotne budynku farbą silikonową ( ok 510 m2);-naprawa attyki budynku po upadku drzewa;-wymiana skorodowanej blacharki parapetów ( ok. 110 m2); -naprawa i wymiana rur spustowych ( ok 11 m b);-malowanie krat i balustrad budynku farbą olejną ( ok 35 m2);-naprawa i malowanie zadaszenia wejścia do budynku;-naprawa i wykonanie tynku cienkowarstwowego na fundamencie elewacji ok 120 m2;b) Taras:- demontaż desek tarasowych na powierzchni o powierzchni ok. 220 m2, oraz balustrad elewacji schodów, wraz z utylizacją;- wyrównanie i naprawa wylewki pod deski;- montaż nowych fabrycznie desek tarasowych ryflowanych, impregnowanych ciśnieniowo; - montaż balustrady.c) Ogrodzenie:- demontaż uszkodzonego muru ( ok. 4 m2); - montaż nowego przęsła; - montaż mat osłonowych na całej długości ogrodzenia istniejącego6. Informacje dodatkowe dot. prowadzenia prac:Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Zaplanowane wyłączenia mediów na czas prowadzenia prac każdorazowo należy uzgadniać z administracją obiektu z preferencją dla terminów w dni wolne od nauki i pracy oraz w okresach świąt i ustawowo wolnych od pracy.7. Dostępność dla osób niepełnosprawnychPrzedmiot zamówienia ma być dostosowany do potrzeb wszystkich użytkowników obiektu. Wymagane jest zapewnienie dostępu wraz z możliwością użytkowania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji, zgodnie z Zarządzeniem nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 23 października 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie Miasta Stołecznego Warszawy dostępnej przestrzeni, tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej mobilności i percepcji. W szczególności poprzez: dostosowanie ciągów pieszych na terenie placu zabaw do korzystania przez osoby o ograniczonej mobilności i percepcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowej1) dotyczącej doświadczenia Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną (zadanie), o wartości nie mniejszej niż 350 000,00 zł. brutto polegającą na budowie*lub/i przebudowie* lub/i remoncie* (*w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz.U.2021 poz. 2351 ze zm.) lub/i modernizacji - placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych;2) dotyczącej osób:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane lub odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów, w zakresie niezbędnym do świadczenia usług projektowych oraz kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, do sprawowania niżej wymienionych funkcji:a) kierownika robót – posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w co najmniej ograniczonym zakresie;orazb) projektanta - posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej w co najmniej ograniczonym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach