Przetargi.pl
Modernizacja placu manewrowego na terenie Centrum Żeglarskiego

Centrum Żeglarskie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-800 Szczecin, Przestrzenna 19
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Żeglarskie
    Przestrzenna 19
    70-800 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 362292686
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumzeglarskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placu manewrowego na terenie Centrum Żeglarskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu manewrowego przy nabrzeżu na terenie Centrum Żeglarskiego w Szczecinie. Lokalizacja inwestycji: Szczecin, ul. Przestrzenna 21, południowy brzeg jeziora Dąbie Małe (Teren zalewowy, narażony na zalania na skutek wezbrania wód jeziora. Obszar N-33-90-C-d-1 na mapach zagrożenia powodziowego dostępnych na stronie: https://wody.isok.gov.pl/imap_kzgw/?gpmap=gpMZP).Wielkość placu to ok. 1500 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.2. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego95 1020 4812 0000 0102 0154 12912) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej na adres poczty elektronicznej Zamawiającego –biuro@centrumzeglarskie.pl3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.Dalsze szczegóły dotyczące wadium zawiera Rozdział IX SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie nawierzchni o obciążeniu użytkowym nie mniejszym niż 100 kN/oś i o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto każda,W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.b) dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 (jedną) osobą (skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia) na stanowisko Kierownik budowy posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która pełniła funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej 2 (dwóch) robotach budowlanych, polegających na budowie nawierzchnio obciążeniu użytkowym nie mniejszym niż 100 kN/oś
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach