Przetargi.pl
Modernizacja piwnic w budynku „A”, w ramach zadania p.n.: „Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie”

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja piwnic w budynku „A”, w ramach zadania p.n.: „Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45432130-4 Pokrywanie podłóg 45453100-8 Roboty renowacyjne Przedmiotem zamówienia jest modernizacja piwnic w budynku „A” w ramach zadania p.n.: „Modernizacja Urzędu Miejskiego w Namysłowie”. I. Zakres zadania:  wykonanie posadzek,  osuszanie ścian zewnętrznych,  roboty stolarskie. II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Roboty posadzkowe 1.1. Wykładzina rulonowa PCV heterogeniczna kalandrowana klejona do gotowego podłoża (posadzka przemysłowa), z wywinięciem (wykończeniem) na ścianach o wys. 10 cm, gr. 2 mm, z warstwą ścieralną min. 0,3 mm, grupa odporności na ścieranie T, klasa 31 – 222,81 m2, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Ze względu na zróżnicowanie poziomów (stopnie wewnętrzne) wykładzina na stopniu schodowym w kolorze ostrzegawczym – żółtym. 2. Osuszenie ścian zewnętrznych 2.1. Wykonanie przepony poziomej, dwurzędowej, metodą iniekcji ciśnieniowej w murach zewnętrznych gr. 3c i wewnętrznych gr. 2c, z cegły ceramicznej pełnej – długość 19,30 m. 3. Roboty stolarskie 3.1. Wycięcie otworów i osadzenie w skrzydle drzwiowym drewnianym dwóch kratek wentylacyjnych o wym. 12x30 cm. Wszystkie materiały zastosowane przy realizacji zamówienia muszą posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne, które należy dostarczyć Zamawiającemu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z/ze: 1) przedmiarem robót, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2) szczegółową specyfikacją techniczną, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowaną dla potrzeb niniejszego zamówienia; 4) obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266, z późn. zm.); 5) sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432130-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną