Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-607 Radom, Krychnowicka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (048) 332-45-00 , fax. (048) 3321508
- Data zamieszczenia: 2020-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
Krychnowicka 1
26-607 Radom, woj. mazowieckie
tel. (048) 332-45-00, fax. (048) 3321508
REGON: 67020453100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Pawilonu Szpitalnego Nr 5 - Zakup, dostawa i montaż mebli - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli na potrzeby Pawilonu szpitalnego Nr 5 SWPZZPOZ w Radomiu w następującej ilości: Zadanie 1: Poz. 1 Biurko – 14 szt. Poz. 2 Fotel obrotowy – 14 szt. Poz. 3 Krzesło miękkie – 80 szt. Poz. 4 Krzesło szpitalne zmywalne – 180 szt. Poz. 5 Fotel miękki – 20 szt. Poz. 6 Stół/Stolik – 68 szt. Poz. 7 Szafa biurowa zamykana – 24szt. Zadanie 2: Poz. 8 Zabudowa meblowa pomieszczeń administracyjnych, gabinetów, punktów pielęgniarskich, kuchni, zmywalni itp. - 20 kpl. Poz.9 Zabudowa meblowa jadalni, szatni, magazynów, pomieszczeń pomocniczych i rezerwowych itp. - 22 kpl. Poz. 10 Zabudowa meblowa sal pacjentów – 30 kpl. Wymagania zamawiającego wobec przedmiotu zamówienia zostały określone w pozycjach od 1 do 10 oraz Załącznikach od 1 do 12 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 5 500,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset 00/100) W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego Zadania wynosi odpowiednio: Zadanie I – Meble biurowe – 1 500,00 PLN (słownie złotych: tysiąc pięćset złotych) Zadanie II– Zabudowy meblowe – 4 000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące) Wadium musi być skutecznie wniesione przed terminem składania ofert.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: • w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 109, poz. 1158, z późń. zm.).2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 11 1560 0013 2326 9573 8000 0018 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w pkt. 14 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek.Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty.3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty.4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. SWPZZPPOZ w Radomiu, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie Zamawiającego. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 41. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1–41 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularze cenowe – ( Zadanie 1 oraz Zadanie 2 poz. 8, Zadanie 2 poz. 9, Zadanie 2 poz. 10) – należy złożyć w formie oryginału. 2) Parametry techniczne - (wzór stanowi Załącznik nr 1do nr 12 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału, 3) dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 4) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel „Olimpijski” w Ciechanowie
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa mebli biurowych, AEZ/S-209/2023
Dodano: 2024-04-02 - Zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Akademii Pożarniczej
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa mebli do Centrum Symulacji Medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-212/2023
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa i montaż wyposażenia do Centrum opiekuńczo- mieszkalnego w Tłuszczu przy ul. Szerokiej
Dodano: 2023-11-29