Przetargi.pl
Modernizacja pawilonów i konserwacja konstrukcji stalowej Palmiarni w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 61

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pawilonów i konserwacja konstrukcji stalowej Palmiarni w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 61
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka powoływana w treści ogłoszenia numeracja zgodna z SIWZ] Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót polegających na modernizacji pawilonów i konserwacji konstrukcji stalowej Palmiarni w Łodzi przy ul. Piłsudskiego 61 - obręb W-25, działka nr 54/3, w podziale na 2 Części: 3.1 Część 1 - Modernizacja pawilonów 3.1.1 Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej: projekt wykonawczy docieplenia ściany zgodny z instrukcją ITB 447/2009. 3.1.2 Nadzór autorski. 3.1.3 Wykonanie robót wg. opracowanej dokumentacji, w tym m.in: 3.1.3.1 Izolacja ścian fundamentowych w podpiwniczonej części budynku, w tym: 3.1.3.1.1 Rozebranie istniejącego utwardzenia terenu z kostki granitowej. Kostka granitowa z rozbiórki zostanie ponownie wbudowana. 3.1.3.1.2 Wykonanie robót ziemnych związanych z odkryciem ścian fundamentowych. 3.1.3.1.3 Naprawa powierzchni ścian fundamentowych betonowych. 3.1.3.1.4 Wykonanie hydroizolacji pionowej ścian fundamentowych. 3.1.3.1.5 Ocieplenie ściany fundamentowej. 3.1.3.1.6 Zasypanie i zagęszczenie rozkopu z odtworzeniem nawierzchni. 3.1.3.2 Naprawa ściany zewnętrznej powyżej poziomu terenu. 3.1.3.2.1 Demontaż obróbek blacharskich – parapetów. 3.1.3.2.2 Demontaż listwy drewnianej, wykonanie właściwych spadków pod obróbki blacharskie. 3.1.3.2.3 Skucie pękniętych tynków zewnętrznych. 3.1.3.2.4 Uzupełnienie ubytków ściany zewnętrznej z cegieł. 3.1.3.2.5 Wykończenie ściany tynkiem cienkowarstwowym na styropianie z siatką i klejem. 3.1.3.3 Uporządkowanie placu budowy oraz odtworzenie stanu pierwotnego przyległego te-renu, zieleni oraz dróg dojazdowych po zakończeniu prac. 3.1.4 Zakres w/w prac winien być wykonany zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, zawartym w Załączniku nr 6a do SIWZ. 3.1.5 Kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45443000-4 Roboty elewacyjne 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71631300-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego 3.2 Część 2 - Konserwacja konstrukcji stalowej Palmiarni 3.2.1 Opracowanie dokumentacji projektowej zawierającej projekt wykonawczy ochrony przed korozją konstrukcji stalowej. 3.2.2 Wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym: instrukcję eksploatacji malarskiego systemu ochronnego. 3.2.3 Nadzór autorski. 3.2.4 Wykonanie robót, w tym m.in: 3.2.4.1 Zabezpieczenie szyb i elewacji przed uszkodzeniem. 3.2.4.2 Usunięcie starych powłok malarskich. 3.2.4.3 Wykonanie warstw antykorozyjnych. 3.2.4.4 Uporządkowanie placu budowy oraz odtworzenie stanu pierwotnego przyległego terenu, zieleni oraz dróg dojazdowych po zakończeniu prac. 3.2.5 Zakres w/w prac winien być wykonany zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym opracowanym przez Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, zawartym w Załączniku nr 6b do SIWZ. 3.2.6 Kod CPV: 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71631300-3 Usługi technicznego nadzoru budowlanego 71337000-9 Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją 3.3 Wymagania ogólne dotyczące obydwu części zamówienia: 3.3.1 Zamawiający przewiduje dokonanie zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy w dwóch transzach dla każdej z części zamówienia: 3.3.1.1 I transza – w wysokości 5% wynagrodzenia umownego brutto za opracowanie Dokumentacji, o której mowa w pkt 3.1.1. lub 3.2.1, płatna po podpisaniu protokołu odbioru dokumentacji z wynikiem pozytywnym, 3.3.1.2 II transza – w wysokości 95% wynagrodzenia umownego brutto za wykonanie pozostałego zakresu prac płatna po bezusterkowym odbiorze końcowym. 3.3.2 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.3.3 Inwestycja nie stanowi zagrożenia dla środowiska. 3.3.4 Zamawiający wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego. 3.3.5 Zamawiający przekaże plac budowy w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót przez Wykonawcę. 3.3.6 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności (odpowiednio do części zamówienia) polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych w zakresie: wykonania robót ziemnych i przygotowawczych, naprawy powierzchni ścian, wykonaniu ocieplenia, budowy rusztowań, zabezpieczenia elewacji, usunięcia warstw malarskich oraz wykonania powłok antykorozyjnych, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.3.7 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania terenu prac dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie prac, o którym mowa w punkcie 3.3.7. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.3.8 Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu zamówienia w pełnym zakresie zamówienia. 3.3.9 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.3.10 Miejsce wykonania prac - Łódź, ul. Piłsudskiego 61, obręb W-25, działka nr 54/3. 3.4 Wymagany okres gwarancji: minimum 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zwiększyć okres gwarancji do: 66 miesięcy albo 72 miesięcy otrzymując z tego tytułu dodatkowe punkty w kryterium oceny ofert. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 Ustawy, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.. 8.2 WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ, w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 8.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SIWZ; 8.2.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ; 8.2.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach odpowiednio w oświadczeniach, o jakich mowa w pkt 8.2.1 i 8.2.2 SIWZ; 8.2.4 Zamawiający nie wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym o którym mowa w 8.2.2 SIWZ. 8.2.5 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenia z pkt 8.2.1. i 8.2.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie tych warunków. 8.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://bip.zzm.lodz.pl/zamowienia-publiczne.html - podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Zamawiający wraz z informacją, o której mowa powyżej, zamieści wzór takiego oświadczenia. 8.3.1 Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8.3.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 8.4 NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza jest zobowiązany złożyć aktualne na dzień ich złożenia, dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia: 8.4.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 8.4.1.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Zamawiający wraz z wezwaniem, przekaże wzór takiego wykazu robót. 8.4.1.2 dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 8.4.1.3 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczone usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wraz z wezwaniem, przekaże wzór takiego wykazu robót 8.4.1.4 zobowiązanie innego podmiotu do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: 8.4.1.4.1 zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.4.1.4.2 sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.4.3 zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4.1.4.4 czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach