Przetargi.pl
Modernizacja parkingu przy Urzędzie Gminy oraz ulicy Strażackiej wraz z zatoką i ścieżką do boiska w Goleszowie.

Urząd Gminy Goleszów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-440 Goleszów, ul. 1 Maja 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 479 05 10 , fax. (033) 479 05 16
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goleszów
    ul. 1 Maja 5 5
    43-440 Goleszów, woj. śląskie
    tel. (033) 479 05 10, fax. (033) 479 05 16
    REGON: 00053992800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleszow.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja parkingu przy Urzędzie Gminy oraz ulicy Strażackiej wraz z zatoką i ścieżką do boiska w Goleszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace budowlane- modernizacyjne w zakresie: 1) wykonania oznakowania prowadzonych robót, 2) korytowania drogi , 3) wykonania podbudowy grubości 15 cm, 4) wyrównia podbudowy tłuczniem kamiennym-grubość 8 cm, 5) wyrównania nawierzchni masą asfaltobetonową grubości 5 cm, 6) oczyszczenia nawierzchni z zanieczyszczeń, 7) wbudowania mieszanki asfaltobetonowej grubości 4 cm zgodnie z założoną szerokością i profilem, 8) zagęszczenia i obcięcia krawędzi, 9) obsypka jezdni kruszywem o szerokości 0,5 m,10) ułozenie nawierzchni z kosztki brukowej o wysokości 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej, 11) ułożenie krawężników .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452333301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 zł w formie/formach określonych w art. 45,ust.6 ustawy Prawo zamówien publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Przwo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażbny jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postepowania ( odrzuceniem oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składajace sie na ofertę: 1. kosztorys ofertowy sporzadzony w oparciu o przedmiar robót i specyfikację, 2. formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków ubiegania sie o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. - wg załacznika nr 2 do SIWZ,4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat - trzech wazniejszych robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jeast krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiacym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dołączeniem referencji lub protokołów odbioru tychże robót - wg załacznika nr 3 do SIWZ, 5. akceptacja warunków umownych według załączonego projektu umowy - załącznik nr 4 di SIWZ,6.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzające, ze profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upowaznione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz własciwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji własciwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w oryginale albo kserokopii potwierdzonej - za zgodność z oryginałem .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleszow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach