Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie Miasta Ustki w systemie zaprojektuj i wybuduj

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Ustce ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, Ks.Kard.S.Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598154317
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Ustce
    Ks.Kard.S.Wyszyńskiego 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598154317
    REGON: 367436569
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie Miasta Ustki w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie Miasta Ustki w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Modernizacja oświetlenia obejmuje: 2.1. dostawę i montaż 41 szafek oświetlenia ulicznego, 2.2. demontaż 587 szt. istniejących słupów oświetleniowych typu WZ, OŻ lub stalowych, 2.3. dostawę i montaż 790 oprawna stalowych słupach oświetleniowych oraz wykonanie linii kablowej zasilającej o łącznej długości ok. 22 700 m. Wysokość i rozstaw słupów oraz ilość opraw na słupie dobrać w zależności od wyników badań fotometrycznych przeprowadzonych przez Wykonawcę. Wykonawca winien przewidzieć: konieczność doświetlenia przejść dla pieszych na obszarze objętym modernizacją, 2.4. dostawę i wymianę chodników wraz z podbudową na powierzchni około 22 000 m2, 2.5. zastrzeżenie – przedmiot zamówienia nie obejmuje lokalizacji na: ul. Zielonej, ul. Rybackiej, ul. Legionów. W/w lokalizacje (ulice) są wskazane w PFU – Wykonawca przygotowując ofertę winien lokalizacje pominąć – nie stanowią one przedmiotu zamówienia, 2.6. dostawę i montaż liczników czasu pracy we wszystkich szafkach oświetleniowych w celu ustalenia czasu świecenia opraw, które posłużą do weryfikacji celu projektu czyli zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i ograniczenia emisji CO2 (czynności te stanowią przedmiot zamówienia mimo, iż nie zostały wskazane w PFU), 2.7. uruchomienie systemu sterowania oraz monitoringu oświetlenia o parametrach wskazanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, z zastrzeżeniem zapisów pkt. 2.5. i 2.6. Załączone do Programu Funkcjonalno-Użytkowego dokumenty, w tym: --- zestawienie inwentaryzacyjne istniejącego oświetlenia, --- zestawienie inwentaryzacyjne projektowanego oświetlenia, --- mapa z inwentaryzacją istniejącego oświetlenia, --- obliczenia fotometryczne, stanowią jedynie dokumenty pomocnicze, służące zobrazowaniu zakresu przedmiotu zamówienia. Wiążące są jedynie w zakresie minimalnej ilości urządzeń infrastruktury, która musi zostać wybudowana. Ponadto Zamawiający udostępnia mapę zasadniczą miasta Ustka w 6 częściach, stanowiących załącznik Nr 10 do SIWZ. 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy (z zastrzeżeniem pkt. 4.1. oraz 4.2.) i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy, w tym obejmuje usunięcie wad dokumentacji projektowej oraz wykonanych robót budowlanych. 4.1. Minimalny okres gwarancji dla opraw ozdobnych LED wynosi 10 lat. 4.2. Minimalny okres gwarancji dla opraw drogowych LED wynosi 10 lat. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: demontażu i montażu urządzeń oświetlenia zewnętrznego, montażu liczników oraz wymiany chodników wraz z podbudową. Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr konta 82 9315 0004 0000 5470 2000 0040 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: modernizacja oświetlenie zewnętrznego w Ustce”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 1.7. dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach