Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia wewnętrznego obiektu – Domu Pomocy Społecznej w Uhowie

Powiat Białostocki- Dom Pomocy Społecznej w Uhowie ogłasza przetarg

  • Adres: 18 - 100 Łapy, Surażska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 715 33 97
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Białostocki- Dom Pomocy Społecznej w Uhowie
    Surażska 67, Uhowo
    18 - 100 Łapy, woj. podlaskie
    tel. 85 715 33 97
    REGON: 001265350
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpsuhowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia wewnętrznego obiektu – Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwentaryzacja, dobór i wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED w budynkach (obiekcie), będących w użytkowaniu Domu Pomocy Społecznej w Uhowie, ul. Surażska 67 Uhowo, 18-100 Łapy. Roboty obejmują wymianę, modernizację istniejących źródeł i części opraw oświetleniowych w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw, z dostosowaniem do normatywnego poziomu natężenia oraz równomierności oświetlenia. Zamówienie obejmuje: a) przygotowanie stanowiska robót dla wymiany opraw/źródeł światła; b) demontaż lub modernizację istniejących źródeł, lub opraw ze świetlówkami liniowymi z zapłonem indukcyjnym i żarowym oraz montaż w ich miejsce opraw ze świetlówkami liniowymi LED lub żarówkami LED o mniejszym poborze mocy, stanowiącym odpowiednik LED dla starych źródeł liniowych/żarowych. c) po zakończeniu montażu: - uporządkowanie i przywrócenie Obiektu do stanu poprzedzającego roboty (w tym wyrównanie podłoża sufitu z wymalowaniem farbą pustych placów po ewentualnie zdemontowanych oprawach; uprzątnięcie oraz utylizacja odpadów powstałych w trakcie demontażu; zapewnienie niezbędnych prac porządkowych); - wykonanie (po zakończeniu robót montażowo-budowlanych) badań i sprawdzeń oraz sporządzenie z przedmiotów badań i sprawdzeń stosownych protokołów, w zakresie pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowano nowe oświetlenie; - wykonanie niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej. Szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe oraz wskaźniki ilościowe, dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały określone w pkt. 2 i pkt. 3. w Części informacyjnej Opisu Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, by oferta zawierała następujące dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenia o braku przesłanek do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załączniki 2 oraz 3 do SIWZ; c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania, o którym mowa w punkcie 6.1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Z kolei, oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają wspólnie. 4. Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp (zgodnie z zał. Nr 6 do SIWZ). 5. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach