GMINA POLANICA-ZDRÓJ ogłasza przetarg
- Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
REGON: 890717941 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Polanicy -Zdrój przy ulicy Wojska Polskiego 23 oraz budynku Urzędu Miasta przy ulicy Dąbrowskiego 3 w Polanicy - Zdrój - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja oświetlenia w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Polanicy -Zdrój przy ulicy Wojska Polskiego 23 oraz budynku Urzędu Miasta przy ulicy Dąbrowskiego 3 w Polanicy - Zdrój - 1 zadanie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) przed upływem terminu składania ofert.2) Wadium może być wniesione w:1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska S.A. o/Polanica-Zdrój nr rachunku 24 1090 2835 0000 0001 5254 3550 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu: Modernizacja oświetlenia w budynku szkoły Podstawowej w Polanicy Zdrój przy ulicy Wojska Polskiego 23 oraz budynku Urzędu Miasta Polanica Zdrój przy ulicy Dąbrowskiego 3; CRZP/3/2023”4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.9) Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.10) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.a) Są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej: 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy)1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: 2 (dwa) zamówienia obejmujące roboty budowlane polegające na wymianie, montażu punktów świetlnych, przebudowę, rozbudowie lub remoncie wewnetrznej instalacji elektrycznej o wartości zamówienia, co najmniej 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) łącznie. Zamówienia powinny być potwierdzone dokumentami podpisanymi przez inwestora, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Powyższy warunek ten będzie spełniony, jeśli dany wykonawca wykonywał wszystkie roboty. Oznacza to, że w przypadku powoływania się wykonawcy na zasoby innego podmiotu lub udział w konsorcjum, ten podmiot musi wykazać wykonanie wszystkich robót. Jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał 1 robotę, a drugi podmiot wykaże także 1 robotę, to warunek nie będzie spełniony.b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: Kierownik budowy posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie, jako kierownik budowy w ww. specjalności;Kierownik budowy musi być członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby). Musi posiadać ww. uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa w pkt b) SWZ uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące.Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ I TURYSTYCZNEJ W GMINIE ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE POPRZEZ ROZBUDOWĘ SAUNARIUM ORAZ MODERNIZACJĘ STADIONU MIEJSKIEGO – ETAP II ”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa Placu Warszawy w Dusznikach-Zdroju - etap II
Dodano: 2024-05-27 - Prace konserwatorskie przy budynku kostnicy w zespole cmentarza komunalnego w Sycowie
Dodano: 2024-05-24 - Modernizacja pomieszczeń działu Hydroterapii z przystosowaniem ich do potrzeb osób niepełnosprawnych, modernizację basenu oraz wykonanie systemu wentylacji pomieszczeń.
Dodano: 2024-05-24 - Legnica ul. Jaworzyńska 161A/5 dz. nr 20/1 obręb Ludwikowo - wydzielenie i urządzenie łazienki w lokalu mieszkalnym wraz z wykonaniem centralnego ogrzewania i wentylacji
Dodano: 2024-05-23 - STOSZOWICE - BUDZÓW droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-05-22 - Wykonanie tynków termoizolacyjnych na elewacji zabytkowego budynku Miejskiego Przedszkola Publicznego w Wojcieszowie
Dodano: 2024-05-20 - SPZ/242-064/2024 - Modernizacja pomieszczeń 014 w budynku D-1 Politechniki Wrocławskiej przy Placu Grunwaldzkim 13 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-20 - Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17