Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień

GMINA KAMIEŃ ogłasza przetarg

  • Adres: 22-113 Kamień, ul. Diamentowa 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KAMIEŃ
    ul. Diamentowa 15
    22-113 Kamień, woj. lubelskie
    REGON: 110198066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kamien.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia w ramach zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kamień”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) etap I – prace projektowe:- wykonanie wszelkich robót przygotowawczych oraz opracowanie dokumentacji wykonawczej zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja Rejon Energetycznym Chełm zawartymi w piśmie Nr 6819/5661/RE03/ RM/WR/2022 z dnia 31.05.2022 r.- opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie organizacji ruchu,2) etap II prace budowlano montażowe:- demontaż 524 szt. istniejących opraw oświetleniowych wraz z osprzętem sieciowym, - wymiana przewodów wewnątrz-słupowych oraz izolowanych złącz bezpiecznikowych- montaż 524 szt. opraw oświetleniowych typu LED,- montaż sterowników i oprogramowania zarządzającego sterowaniem oświetlenia,- wykonanie niezbędnych pomiarów instalacji elektroenergetycznej oraz pomiarów natężenia oświetlenia,- uruchomienie zmodernizowanej instalacji oświetlenia ulicznego, - Wykonawca ponosi wszelkie koszty niezbędnych opinii i uzgodnień oraz opłat w PGE. Łączna liczba punktów oświetleniowych (słupów) objętych zadaniem wynosi 524 sztuk, modernizacji podlegać będzie 524 opraw oświetleniowych, w tym oprawy LED o mocy 54W - 351 szt, o mocy 50W – 173 szt. Prace modernizacji oświetlenia ulicznego winne być wykonane zgodnie z warunkami PGE Dystrybucja RE Chełm:- prace modernizacji oświetlenia na liniach niskiego napięcia muszą być wykonywane wyłącznie w obowiązującej w PGED technologii prac pod napięciem (PPN) tylko przez osoby posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia kwalifikacyjne,- zdemontowane materiały będące własnością PGE należy przekazać do siedziby Wydziału Utrzymania Urządzeń Rejon Energetyczny Chełm, - Wykonawca na zamontowanych urządzeniach – lampach winien umieścić naklejki informujące o projekcie i źródle jego dofinansowania; o treści uzgodnionej z Zamawiającym,- wszelkie obowiązki Zamawiającego zawarte w w/w piśmie przechodzą na Wykonawcę robót.Wykonawca przekaże Zamawiającemu uzgodnioną przez PGE Dystrybucja S.A. Rejon Energetyczny Chełm dokumentację techniczną i dokumentację wykonawczą modernizowanego oświetlenia ulicznego, protokoły badań i pomiarów instalacji oświetleniowej, atesty na wbudowane materiały, audyt powykonawczy dokumentujący uzyskanie parametrów zainstalowanych urządzeń dotyczących ograniczenia zużycia energii oraz spadek emisji gazów cieplarnianych oraz dokumenty potwierdzające uruchomienie i przeprowadzenie instruktażu obsługi oprogramowania zarządzającego sterowaniem oświetlenia. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia wszelkich kosztów naprawy oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za konsekwencje szkód i uszkodzeń mienia odbiorców lub urządzeń elektroenergetycznych będących w eksploatacji PGE Dystrybucja SA i Gminy Kamień a będących konsekwencją wykonywania prac przez firmę wykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:- 10.000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy zł 00/100).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie Nr: 52 8187 0004 2003 0070 02610004 z adnotacją: „Wadium – Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenieGminy Kamień – Znak sprawy: ZP.271.V.1.2022.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.2.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie4. Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat1 przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresieco najmniej jedno zamówienie, które obejmowało dostawę z montażem minimum 200 punktów oświetleniowych oświetlenia drogowego.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:- min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyraźnie określić zakres robót(w tym ilość punktów oświetleniowych) wykonanych zamówień, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) W Wykonawca może wykazać w wykazie dostaw także roboty budowlane, jeżeli ich zakres pokrywa się z treścią warunku udziału w postępowaniu.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa(Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach