Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów

Gmina Ceranow ogłasza przetarg

  • Adres: 08-322 Ceranów, Ceranów 140
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257870779 , fax. 257870954
  • Data zamieszczenia: 2023-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ceranow
    Ceranów 140
    08-322 Ceranów, woj. mazowieckie
    tel. 257870779, fax. 257870954
    REGON: 711582842
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Ceranów”.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) zamówienia:31520000-7 lampy i oprawy oświetleniowe45316110-9 instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych45311100-1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego71355200-3 wykonywanie badań1.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pod nazwą: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ceranów.” w szczególności: wykonanie projektu wykonawczego modernizacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Ceranów wraz z jego uzgodnieniem z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego przed rozpoczęciem instalacji oraz:1. Demontaż istniejących opraw i źródeł światła 298 kpl2. Zakup i montaż opraw oświetlenia ulicznego ze źródłami typu LED 458 kpl3. Demontaż wysięgników 298 kpl4. Montaż wysięgników wraz z przewodem zasilającym 458 kpl5. Demontaż słupa ŻN 4 szt.6. Montaż słupa stalowego stylizowanego do 7m z oprawą LED, fundament 4 kpl7. Układanie kabla ziemnego 240 mb8. Montaż słupa ŻN 3 kpl.9. Montaż linii napowietrznej ASXSN 2x25 1700 mb10. Montaż latarni solarnej parkowej z konstrukcją nośną 6 kpl11. Wymiana i montaż przewodów sieci napowietrznej OU z osprzętem 458 kpl12. Montaż zabezpieczeń na linii 462 kpl13. Demontaż szaf SON 22 kpl14. Montaż nowych szaf SON 22 kpl15. Badania i pomiary 1 kpl16. Dokumentacja powykonawcza 1 kpl17. Roboty towarzyszące -przycinka drzew 1 kpl 2.) Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na:a) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności:- instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;b) wykonawca, przed rozpoczęciem robót przedłoży atesty i świadectwa na podstawowe materiały przewidziane do wbudowania i uzyska akceptację Zamawiającego (Inspektora nadzoru) na ich wbudowanie.3.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Program Funkcjonalno-Użytkowy” oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.4.) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi za wady na cały zakres zamówienia, na co przedstawi na etapie odbioru końcowego stosowne dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń. 5.) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji oraz rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały i zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.6.) W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.7.) Wykonawca zobowiązany będzie, na wezwanie Zamawiającego w okresie gwarancyjnym, do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach