Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, 1-go Maja
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943122310
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogard
    1-go Maja 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943122310
    REGON: 330920452
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.bialogard.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu. 2.2 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.2.1 Dostawę z montażem 150 energooszczędnych źródeł światła oświetlenia ulicznego typu LED z redukcją mocy i demontaż istniejącego oświetlenia, według wykazu: - ul. Bolesława Śmiałego – 15 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 3098 lm na 14 słupach; - ul. Gryfitów – Ks. Bogusława X – 26 opraw LED z redukcją (24 szt. – moc 27 W, 2 szt. – moc 28 W) min. 3098 lm na 21 słupach; - ul. Jagiełły – 12 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2900 lm na 11 słupach; - ul. rtm. Pileckiego – 16 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2900 lm na 16 słupach; - ul. Szosa Polczyńska – 38 opraw LED z redukcją – moc 60 W, min. 6441 lm na 38 słupach; - ul. Wiślana – 12 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 3098 lm na 12 słupach; - ul. Władysława IV – 8 opraw LED z redukcją – moc 27 W, min. 2147 lm na 8 słupach; - ul. Zwycięstwa – 23 oprawy LED z redukcją (14 szt. – moc 60 W, min. 6700 lm, 9 szt. – moc 28 W, min. 2147 lm, w tym 6 opraw czarnych) na 23 słupach. 2.2.2 Transport i złożenie zdemontowanych opraw na odległość do 5 km na bazę w Klępinie. 2.2.3 Montaż 2 tablic informacyjnych i 2 tablic pamiątkowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 2.3 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Rozwoju Regionalnego pn.: „Modernizacja oświetlenia miejskiego na terenie Białogardu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Gospodarka niskoemisyjna Działanie 2.1 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu. 2.4 Prace towarzyszące oraz tymczasowe konieczne do uwzględnienia: 2.4.1. oznakowanie, ubezpieczenie i zabezpieczenie terenu robót, uporządkowanie go po wykonaniu przedmiotu zamówienia i usunięcie ewentualnych usterek powstałych w trakcie prowadzenia robót, 2.4.2. wykonanie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu, 2.4.3. wykonanie dokumentacji powykonawczej, 2.4.4. zabezpieczenie mediów (woda, energia elektryczna, itp.), 2.4.5. organizacja zaplecza budowy, 2.4.6. organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót. 2.5. Wykonawca jest zobowiązany do: 2.5.1 zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca), 2.5.2 sporządzenia przed rozpoczęciem prac planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 2.5.3 oznakowana i zabezpieczenia terenu prac, 2.5.4 zapewnienia na terenie prac oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie prac, 2.5.5 zgłaszania inżynierowi kontraktu terminu zakończenia prac zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt, 2.5.6 wykonania prac montażowych zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, 2.5.7 utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób niepowodujący kolizji, 2.5.8 zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 2.5.9 stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, 2.5.10 skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru, 2.5.11 wykonania dokumentacji powykonawczej, 2.5.12 wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości prac lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych, 2.5.13 zapewnienia wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe, 2.5.14 po zakończeniu prac montażowych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy, oznakowania zgodnego ze stałą organizacją ruchu i przekazanie go Zamawiającemu, 2.5.15 niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia, 2.5.16 ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 2.6 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem kwalifikowanym, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach