Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia elektrycznego na terenie Gminy Siedlce

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 25 6323630
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10 10
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 25 6323630
    REGON: 71158255200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia elektrycznego na terenie Gminy Siedlce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Siedlce zgodnie z założeniami zawartymi w Programie Funkcjonalno Użytkowym. 2.Wykonanie dokumentacji projektowej oraz na jej podstawie wykonanie robót budowlanych, a w szczególności: a) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, b) uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych w oparciu o dokumentację, o której mowa w lit. a), ewentualnie uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych; c) wystąpienie i uzyskanie od PGE Dystrybucja SA Rejon Energetyczny w Siedlcach w imieniu Zamawiającego warunków zasilania dla nowego oświetlenia. d)opracowanie i uzgodnienie z Rejonem Energetycznym w Siedlcach projektu oświetlenia dla każdej ze stacji według wymagań RE Siedlce e) uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód od zarządcy sieci PGE Dystrybucja SA e) montaż 968 szt. opraw oświetleniowych LED na istniejących słupach linii energetycznych oraz na wydzielonych liniach oświetleniowych w ilościach zgodnie z załącznikiem opisanym w Programie Funkcjonalno Użytkowym. f) demontażem starych opraw rtęciowych z terenu całej gminy Siedlce; g) budowę 66 szafek SON na stacjach transformatorowych; h) wykonanie badań i pomiarów oraz dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia; i) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej końcowej powykonawczej, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 2.Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Programu Funkcjonalno-Użytkowego(PFU), który służy do ustalenia planowanych kosztów przedmiotu zamówienia i precyzuje szczegółowe wymagania Zamawiającego. 3. Wykonawca zachowa wszystkie warunki i dokona modernizacji oświetlenia licznego na warunkach wskazanych przez PGE Dystrybucja SA Oddział Warszawa, (warunki w załączeniu) 4. Użyte nazwy producentów w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) lub innych załącznikach do SIWZ podane zostały ze względu na specyficzny charakter zamówienia i trudności w jasnym i precyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaproponować równoważny produkt pod warunkiem spełnienia przez niego parametrów zawartych w opisie i nie gorszych od wymaganych. Tam gdzie Zamawiający użył nazwy producentów, Zamawiający informuje, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz lub równoważny. 5. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowych źródeł światła w miejsce przepalonych oraz ich wymiany na własny koszt 6.Z uwagi na charakter oświetlenia Czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 24 godziny od przekazania zgłoszenia. 7. Wykonawca wykona wszystkie prace składające się na przedmiot zamówienia wymienione w ust.1 w ramach ryczałtowej ceny ofertowej. Uwaga Nazwy materiałów, urządzeń bądź producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego do podanego w dokumentacji materiału lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.08.2015 r. o godz. 9:30. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Podlaskie Centrum Korporacyjne Centrum Korporacyjne w Siedlcach, ul. Wojskowa 24, 08-110 Siedlce 77 1240 2685 1111 0010 6061 3364 Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: Wadium na modernizację oświetlenia elektrycznego na terenie Gminy Siedlce Zamawiający przechowuje wadium na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków i na jego pierwsze wezwanie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach