Przetargi.pl
Modernizacja oraz usługa monitorowania i rozwoju strony internetowej www.businessinmalopolska.pl

WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE ogłasza przetarg

  • Adres: 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
    ul. Basztowa 22
    31-156 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 351554287
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oraz usługa monitorowania i rozwoju strony internetowej www.businessinmalopolska.pl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji, zmiana struktury i modernizacja strony internetowej www.businessinmalopolska.pl (wersji polskiej, angielskiej i ukraińskiej) wraz z systemem zarządzania treścią CMS, celem wprowadzenia niezbędnych zmian i usprawnień, wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej oraz przeprowadzenie szkoleń z obsługi CMS-a i administracji strony dla pracowników Zamawiającego zajmujących się obsługą Portalu.2. Usługa monitorowania strony będzie polegać na przejęciu obowiązków związanych z zapewnieniem poprawnego jej funkcjonowania, zapewnieniu ciągłości jej działania, stabilności, jednocześnie dbając o jej bezpieczeństwo, poprawne wyświetlanie w przeglądarkach internetowych i na urządzeniach mobilnych. Ponadto elementem świadczenia w ramach umowy jest usługa rozwoju strony polegająca na tworzeniu nowych funkcjonalności bądź modyfikacji istniejących oraz udzielenie Zamawiającemu gwarancji na wdrożony System.3. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego – wzorze umowy, załączniku nr 1C do swz.4. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 poz.1510)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy,b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,c) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:1) warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę, polegającą na wykonaniu serwisu internetowego i/lub strony internetowej i/lub portalu internetowego, o wartości tej usługi nie mniejszej niż 30 000 PLN brutto.Przez usługę Zamawiający rozumie jedną umowę/zamówienie/zlecenie.Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach