Przetargi.pl
Modernizacja ogrodzenia i oświetlenia oraz remont placu w m. Jawornik Polski w ramach projektu „Modernizacja Punktu Selektywnego zbierania odpadów w Jaworniku Polskim”

Gmina Jawornik Polski ogłasza przetarg

  • Adres: 37232 Jawornik Polski, Jawornik Polski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6514014 w. 26 , fax. 166 514 055
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawornik Polski
    Jawornik Polski 30
    37232 Jawornik Polski, woj. podkarpackie
    tel. 16 6514014 w. 26, fax. 166 514 055
    REGON: 65090062500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawornikpolski.itl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ogrodzenia i oświetlenia oraz remont placu w m. Jawornik Polski w ramach projektu „Modernizacja Punktu Selektywnego zbierania odpadów w Jaworniku Polskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: Modernizacja ogrodzenia i oświetlenia oraz remont placu w m. Jawornik Polski w ramach projektu „Modernizacja Punktu Selektywnego zbierania odpadów w Jaworniku Polskim” Zamówienie objęte przedmiotowym postępowaniem zostało podzielone na dwie części: Część I – Modernizacja ogrodzenia i oświetlenia Część II – Remont placu 2. Opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I – Modernizacja ogrodzenia i oświetlenia Przedmiotem zamówienia jest: 1) Rozbiórka dotychczasowego ogrodzenia (siatki, bramy, fundamentów) 2) Modernizacja ogrodzenia polegająca na budowie pecków pod słupki ogrodzeniowe, montażu prefabrykowanych elementów, montowaniu słupków do bramy, montowaniu bramy i furtki) na działce nr 572. Zamówienie obejmuje wymianę istniejącego ogrodzenia na nowe. Planowane do wykonania ogrodzenia betonowe prefabrykowane umieszczone w miejscu istniejącego przeznaczonego do rozbiórki. Ogrodzenie z prefabrykowanych elementów betonowych pełnych mocowanych w słupkach prefabrykowanych betonowych. Przęsła betonowe z imitacją drewna. Rozstaw osiowy ogrodzenia 2,05 m. Wysokość ogrodzenia 2,0m. W ogrodzeniu zamontowana brama i bramka. Brama i bramka z rur kwadratowych z wypełnieniem prostym z profili o przekroju kwadratowym. Wysokość bramy i bramki 1,95m. Brama przesuwna o szerokości 5,0m bramka o szer. 1,0m. Słupki bramki, stalowe z rur kwadratowych 80x80x 10mm, słupki bramy stalowe z rur kwadratowych 100x100x10mm. Elementy stalowe wykonywane na placu budowy malowane farbami podkładowymi i nawierzchniowymi w kolorze gotowych elementów (brama i bramka) W ramach montażu ogrodzenia należy wykonać następujące roboty: - rozbiórka istniejących słupków i przęseł - rozbiórka betonowych elementów ogrodzenia (podmurówki i cokołów z fundamentami) - wykonanie wykopów pod fundamenty projektowanych słupków - wykonanie fundamentów betonowych z montażem słupków prefabrykowanych - montaż przęseł prefabrykowanych - malowanie słupków stalowych - montaż bramy i bramki 3) Montaż lamp oświetlenia zewnętrznego. W istniejących lampach oświetlenia zewnętrznego istniejące oprawy oświetleniowe żarowe przeznacza się do zdemontowania i w ich miejsce zamontowanie opraw oświetlenia typu LED 60W (2 szt.). Projektuje się wymianę istniejących kabli zasilających do lamp na nowe. Dodatkowy element opisu przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót – załącznik nr 9.1 do niniejszej SIWZ, opis techniczny do robót remontowych – załącznik nr 10.1, mapa poglądowa lokalizująca prace będące przedmiotem postępowania stanowi załącznik nr 8.1 do niniejszej siwz -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz za wbudowane materiały i użyte urządzenia. - Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z SIWZ wraz z załącznikami. - Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanych przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia. - W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. - Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.). - Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości. - Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzonego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. CZĘŚĆ II – Remont placu Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie utwardzenia placu materiałami bitumicznymi: - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych – 1856,50m2 -Wyrównanie istniejącej podbudowy materiałem kamiennym zagęszczanym mechanicznie o śr. gr. 7 cm – 129,96 m3 - skropienie podbudowy emulsją asfaltową – 1856,50m2 - Wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu - – 1856,50m2 - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszani mineralno – bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm po zagęszczeniu - – 1856,50m2 -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz za wbudowane materiały i użyte urządzenia. - Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z SIWZ wraz z załącznikami. - Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanych przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia. - W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. - Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U.2013.1409 z późn. zm.). - Szczegółowy zakres robót określony został: w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, stanowiących załącznik nr 9.2, opisie technicznym stanowiącym załącznik nr 10.2, na mapie poglądowej lokalizującej przedmiot zamówienia stanowiącej załącznik nr 8.2, a także SSTWiOR, które stanowią załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ - Wynagrodzenie, jakie Wykonawca może uzyskać z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego. - Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości. - Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu budowy w ramach przeprowadzonego postępowania. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚC I: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) CZĘŚĆ II: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: - pieniądzu (nr konta UG Jawornik Polski – 14 9106 1018 2004 1000 0026 0004 BS Przeworsk O/Jawornik Polski) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. Potwierdzoną Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY CZĘŚCI I i II 4. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ( http://www.jawornikpolski.itl.pl/bip/ ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. VI. A. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY DOTYCZY CZĘŚCI I i II ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR). Dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach