Przetargi.pl
MODERNIZACJA ODDZIAŁU Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU ZPiR SP. Z.O.Z. w Janowicach Wielkich przy ul. Świerczewskiego 12. - SKRZYDŁO WSCHODNIE I PIĘTRO-

Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 58-520 Janowice Wielkie, ul. Karola Świerczewskiego 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7547500 , fax. 0-75 7547503
  • Data zamieszczenia: 2014-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ
    ul. Karola Świerczewskiego 12 12
    58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7547500, fax. 0-75 7547503
    REGON: 01065062900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpir.sisco.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ODDZIAŁU Z PRZYSTOSOWANIEM DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W BUDYNKU ZPiR SP. Z.O.Z. w Janowicach Wielkich przy ul. Świerczewskiego 12. - SKRZYDŁO WSCHODNIE I PIĘTRO-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest : przystosowanie dla osób niepełnosprawnych oddziału znajdującego się w skrzydle wschodnim I piętra budynku ZPiR SP. Z.O.Z. w Janowicach Wielkich przy ul. Świerczewskiego 12. Budynek, w którym mieści się Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji SP. Z.O.Z., zlokalizowany na dz.1/9, posiada cztery kondygnacje nadziemne (parter, I i II piętro oraz poddasze użytkowe) z dachem wielospadowym, krytym dachówką. Budynek wyposażony jest w instalację wod.-kan., elektryczna, telefoniczną, wentylacji grawitacyjnej, przyzywową, c.o. i c.w.uż. 2.Celem przedsięwzięcia jest: (a) wtórny podział pomieszczeń poprzez :- przebicie nowych otworów drzwiowych oraz przejść w ścianach gr. 26, 44 cm wraz z osadzeniem podciągów z kształtowników stalowych i nadproży prefabrykowanych,- demontaż istniejących ścianek działowych,- montaż nowych ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu stalowym systemowym 10cm + z każdej strony 1x płyta kartonowo- gipsowa gr.12,5 mm wys. 320cm + wełna akustyczna gr.10 cm; (b) oddzielenie klatki schodowej od pomieszczeń oddziału poprzez montaż drzwi aluminiowych-przeszklonych szkłem bezpiecznym z drzwiami (ok. 50% drzwi), zgodnie z przepisami p.poż. w klasie szczelności i izolacyjności ogniowej: EI30.Ściany wydzielające klatkę schodową w klasie szczelności i izolacyjności ogniowej: EI60; (c) oddzielenie jadalni od klatki schodowej poprzez montaż drzwi aluminiowych- przeszklonych szkłem bezpiecznym z drzwiami (ok. 50% drzwi), zgodnie z przepisami p.poż. w klasie szczelności i izolacyjności ogniowej: EI30. 3. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:(a) wykonanie ośmiu modułów (łazienki) dla niepełnosprawnych. W sanitariatach na ścianach płytki ceramiczne do wysokości 2 m. W łazienkach dla niepełnosprawnych zamontować poręcze i uchwyty ze stali nierdzewnej oraz siedzenia prysznicowe;(b) montaż drzwi aluminiowych przeszklonych szkłem bezpiecznym z drzwiami (ok. 50% drzwi) w klasie szczelności i izolacyjności ogniowej: EI30, ok. 5,0m2;(c) stolarka okienna istniejąca do pozostawienia (nowa),;(d) wykonanie nowych tynków na zamurowaniach i ubytkach- tynk gładki, gipsowy, maszynowy, ok. 490m2;(e)wykonanie podłoża pod nowe wykładziny i płytki ceramiczne;(f) ułożenie nowych wykładzin podłogowych: wykładzina homogeniczna, antypoślizgowa, zmywalna, nienasiąkliwa, odporna na działanie środków dezynfekcyjnych, gr. min. 2 mm, na połączeniach ze ścianą- listwy kątowe z polichlorku winylu, ok. 46m2; (g) wykonanie nowych posadzek z paneli podłogowych laminowanych w klasie ścieralności wg testu Tabera: AC5, z listwami przyściennymi, ok. 148 m2;(h)wykonanie posadzek z płytek ceramicznych, antypoślizgowych, nienasiąkliwych, odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych, ze spoinami antyabsorpcyjnymi, ok. 46m2;(i)malowanie ścian - grunt + powłoki malarskie 2x farba lateksowa odporna na szorowanie na mokro oraz na działanie środków dezynfekcyjnych, ok. 980m2;(j)okładzina ścian w sanitarnych - łazienkach na wysokość do 2m pomieszczenia: płytki ceramiczne o powierzchnigładkiej, nienasiąkliwej, odpornej na działanie środków dezynfekcyjnych, ze spoiną antyabsorpcyjną, ok. 118m2;(k) wykonanie na ścianach oddziału poręczy oraz odbojnic i narożników na ścianach; (l) w łazienkach zastosować wentylatorki łazienkowe z opóźnionym wyłączeniem sprzężone z oświetleniem łazienek z wykonaniem nowego przewodu wentylacyjnego, wyprowadzonego ponad dach. Uzyskanie opinii kominiarskiej o przydatności poszczególnych kanałów wentylacyjnych leży po stronie wykonawcy.(m) wymiana instalacji elektrycznej w obrębie oddziału wraz z wymianą oddziałowej tablicy rozdzielczej;(n) montaż instalacji przyzywowej w salach chorych;(o) montaż paneli nadłóżkowych we wszystkich salach chorych, bez instalacji gazów medycznych;(p) demontaż starej i montaż nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem, przy czym cały osprzęt i armatura musi być przystosowana dla niepełnosprawnych; (r) demontaż starej i montaż nowej instalacji c.o. w łazienkach wraz z montażem nowych grzejników łazienkowych;(s) wywóz, składowanie, utylizacja gruzu, ok. 24m3. Pomieszczenia posiadają wentylację grawitacyjną i maja wysokość ok. 320 cm do sufitu. Wentylacja zapewnia 1.5 krotną wymianę powietrza. Pomieszczenia są doświetlone światłem naturalnym. W wyniku przystosowania istniejących pomieszczeń dla osob niepełnosprawnych powstaną pomieszczenia: (a)korytarz 43,55 m 2; (b)moduł sale łóżkowe 12,64 m2; (c) łazienk 4,63 m2; (d) łazienka 4,61 m2; (e) moduł: sale łóżkowe 11,40 m2; (f) moduł : sale łóżkowe17,23 m2; (g) łazienka 5,84 m2;(h) łazienka 5,77m2; (i) moduł : sale łóżkowe 21,22 m2; (j) łazienka 8,90 m2; (k) moduł : sale łóżkowe 28,67 m2; (l) moduł : sale łóżkowe 22,10 m2;(m) łazienka 6,33 m2; (n) moduł : sale łóżkowe 17,41 m2; (o) łazienka 5,74 m2; (p) łazienka 5,80 m2; (q) moduł : sale łóżkowe 17,54 m2; (r) jadalnia 48,50 m2. Razem pow. użytkowa 287,88 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: (a) pieniądzu, (b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (c) gwarancjach bankowych, (d) gwarancjach ubezpieczeniowych, (e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). 3. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: (a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib, (b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, (c) kwotę gwarancji, (d) termin ważności gwarancji, (e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : - że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw , a nie udowodnił, że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub że wykonawca , którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: Kredyt Bank S.A. Oddział Jelenia Góra , numer 63 1500 1429 1214 2002 9595 0000 z adnotacją w tytule wpłaty: Wadium- adaptacja_ skrzydło wschodnie I p. 5. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdepono- -wania u Głównej Księgowej (segment: administracja, parter, naprzeciwko sekretariatu Dyrektora ZP i R). 6. Wadium w innej formie (formach) niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, wykonawca może dołączyć do Oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy adnotacja: Wadium- adaptacja_ skrzydło wschodnie I p. w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zdeponowanie u Osoby, o której mowa w punkcie 5., bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. 7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zpir.sisco.pl, zakładka: BIP; link: informacje, przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach