Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów szpitalnych w Szpitalu Położniczo-Ginekologicznym Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618506200 , fax. +48618529806
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Krysiewicza 7/8
    61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618506200, fax. +48618529806
    REGON: 630863147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów szpitalnych w Szpitalu Położniczo-Ginekologicznym Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów szpitalnych w Szpitalu Położniczo-Ginekologicznym Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu - realizacja Decyzji Wielkopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego nr DN-HK.906.11.2018 z dnia 23.05.2018 r., Decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego nr HK1-423/02/6-8/18 z dnia 3 lipca 2018 r. praz Postanowienia WZ-5595/2009 Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - Projekt Budowlano – Wykonawczy – załącznik nr 7 do SIWZ, - Projekt instalacyjny dostosowania pomieszczeń – załącznik nr 8 do SIWZ - Projekt wykonawczy instalacje elektryczne – załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt wykonawczy instalacje niskoprądowe i SSP – załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt SSP (drzwi) – załącznik nr 11 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana - załącznik nr 12 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna - załącznik nr 13 do SIWZ, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna – instalacje niskoprądowe i SSP - załącznik nr 14 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna - załącznik nr 15 do SIWZ, - Inwentaryzacja – załącznik nr 16 do SIWZ, - Przedmiary - załącznik nr 17 do SIWZ, 3. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są roboty modernizacyjne obejmujące 2 zakresy: 1) ZAKRES 1: • wydzielenie łazienki dla niepełnosprawnych i sali łóżkowej wraz z łazienką z dawnej Sali zabiegowej dla Pododdziału Ginekologicznego, • wydzielenie śluzy umywalkowo- fartuchowej i pomieszczenia mycia inkubatorów na Oddziale Noworodkowym, • wydzielenie pomieszczeń: pielęgniarskiego przygotowawczego i socjalnego na parterze oraz pomieszczeń: pielęgniarskiego przygotowawczego i socjalnego wraz brudownikiem i z gabinetem diagnostyczno-zabiegowym na I piętrze na Oddziale Urologicznym oraz malowanie całego Oddziału Urologicznego. 2) ZAKRES 2: • wymianę i przebudowę stolarki drzwiowej wejściowej drewnianej w wejściu głównym, • przebudowę drzwi przedsionka i drzwi wejściowych do budynku w zakresie instalacji SPP w Szpitalu Położniczo- Ginekologicznym Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu; 4. Zakres robót obejmuje następujące czynności: • prace zabezpieczeniowe i przygotowawcze, • prace rozbiórkowe, • roboty budowlane, • roboty instalacyjne sanitarne, • roboty wentylacyjno-klimatyzacyjne, • roboty instalacyjne silno- i niskoprądowe oraz SSP, • wymianę i przebudowę stolarki drzwiowej wejściowej drewnianej w wejściu głównym, • przebudowę drzwi przedsionka i drzwi wejściowych do budynku- instalacja SSP. 5. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej, która odbędzie się w dniu 23.11.2018 r. godz. 09:00 (zbiórka przed wejściem głównym do Szpitala przy ul. Jarochowskiego 18). Zamawiający zaleca Wykonawcom udział w wizji lokalnej miejsca, którego dotyczy realizacja zamówienia, w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być pomocne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia. Wykonawca winien w ofercie uwzględnić roboty, które jego zdaniem mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania, a nie są ujęte w załączonym przedmiarach robót. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia i ewentualne ryzyka należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji lokalnej jest: p. Beata Jarmolińska - Linka - Kierownik Działu Technicznego, tel.: 61 850 63 52. Zainteresowanych Wykonawców prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci udziału w wizji lokalnej. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, jednak ryzyko związane z przygotowaniem oferty bez uczestniczenia w wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Osoby, które przybędą na wizję zobowiązane są posiadać przy sobie stosowne upoważnienie potencjalnego Wykonawcy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową, postanowieniami niniejszej SIWZ oraz wzoru umowy oraz zasadami sztuki budowlanej i z zachowaniem wymogów określonych w dokumentacji jak również przedmiot zamówienia zrealizować w całości z zastosowaniem urządzeń i materiałów Wykonawcy, odpowiadających co do jakości, wymogom dotyczącym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane. 7. Wszystkie zastosowane przez Wykonawcę urządzenia i materiały muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską/ Europejską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do: - przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego uzgodnionego z Użytkownikami i Zamawiającym, - wydzielenia zaplecza budowy w zakresie udostępnionym przez szpital, - zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa z uwagi na fakt, iż w budynku i jego okolicy będą przebywać pacjenci i personel szpitala. 9. W związku z tym, że prace będące przedmiotem zamówienia będą prowadzone w czynnym szpitalu, Wykonawca ustali godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w umowie i uwzględni ten fakt w harmonogramie rzeczowo - finansowym. 10. Na terenie szpitala obowiązuje cisza nocna w godz. 22.00-06.00. Wykonawca może prowadzić prace w godzinach nocnych tylko po uzyskaniu zgody Zamawiającego. 11. Wykonawca w cenie oferty winien uwzględnić: - pracę na terenie czynnego szpitala, - stosowanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwpyłowych, - wykonywanie głośnych robót w ustalonych każdorazowo z Zamawiającym i Użytkownikiem 12. Zamawiający protokolarnie przekaże teren budowy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. 13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający zaznacza, iż zastosowane ewentualnie w dokumentacji projektowej i STWiOR wskazania, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Użyte ewentualnie przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne oraz wizualizacje bądź fotografie. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej i STWiOR wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji technicznej Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane/urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności na użyte materiały i urządzenia z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz karty przekazywanych odpadów. Uzasadnienie wskazania preferencji dot. przedmiotu zamówienia (art. 29 ustawy Pzp) - Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia - podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości technicznej zapewniającej pełną sprawność technologiczną, techniczną i jakościową. Materiały i urządzenia użyte do wykonania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską / Europejską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich / Europejskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 93 1050 1520 1000 0005 0332 1192 Bank Śląski S.A. w Katowicach Oddział w Poznaniu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo – W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach