Przetargi.pl
„Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku „C” w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów – Oddział Urologii” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego

SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-471 Białystok, Fabryczna 27
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
    Fabryczna 27
    15-471 Białystok, woj. podlaskie
    REGON: 050637922
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku „C” w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów – Oddział Urologii” SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w trybie „Zaprojektuj, Wybuduj i Wyposaż” obejmujący:1) opracowanie dokumentacji projektowej i kosztowej;2) realizację prac budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną;3) dostawę wyposażenia i urządzeń montowanych na stałe;4) dostawę wyposażenia i mebli5) wykonanie nowych oraz przebudowa kolidujących instalacji i sieci2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wykonanie inwentaryzacji, wykonanie bilansu na zapotrzebowanie mediów dla realizacji przedmiotowego zadania inwestycyjnego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, 2) opracowanie dokumentacji związanej z umeblowaniem i wyposażeniem wraz ich szczegółową specyfikacją techniczną z planem rozmieszczenia wyposażenia technologicznego, 3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego odpowiednich opinii uzgodnień i decyzji administracyjnych, niezbędnych do realizacji inwestycji, 4) wykonanie robót budowlanych, rozbiórkowych, modernizacyjnych i montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z zakończeniem prowadzonych wcześniej prac remontowych wraz z rozruchem technologicznym i przekazaniem obiektu do użytkowania, 5) dostawę oraz montaż wbudowanych mebli, białego montażu wraz z armaturą i akcesoriami, zgodnie z projektem i technologią, 6) dostawa i uruchomienie systemu bezpieczeństwa pacjentów 7) dostawę wbudowanego sprzętu zgodnie z wymaganiami opisanymi w Arkuszach Informacji Technicznej wraz z oprogramowaniem, jeśli jest wymagane do obsługi dostarczonego sprzętu,8) wykonanie koniecznych instrukcji i przeszkolenia personelu Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis – program funkcjonalno – użytkowy oraz sposób realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 14 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form:2.1 pieniądzu,2.2 gwarancjach bankowych,2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572 z późn. zm.).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Bank Gospodarstwa Krajowego 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 (z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy).5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.6. Wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt. od 3.2 - 3.4. należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nieutrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wnioseko zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zamawiającyodrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie2.2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto.2.3. zdolności technicznej lub zawodowej:2.3.1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty, polegające na modernizacji, przebudowie lub remoncie pomieszczeń na czynnym obiekcie użyteczności publicznej o wartości każdej roboty brutto minimum 500 000,00 zł, każda w tym jedna w obiektach służby ; Przez jedną robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych w ramach jednej umowy/kontraktu.2.3.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia, lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych zasobów, zgodniez poniższymi wymaganiami:1) jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów oraz posiadającą minimum jedną robotę budowlaną o wartości 500 000,00zł brutto zrealizowaną w obiektach użyteczności publicznej uprawnień budowlanych bez ograniczeń, są członkami właściwej izby samorządu zawodowego – kierownik budowy;2) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;3) jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń;4) Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity. Dz.U. z 2020, poz. 220).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach