Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie-przebudowa i doposażenie infrastruktury

Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 75581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 34 88 147 , fax. 94 34 88 103
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
    ul. T. Chałubińskiego 7
    75581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 34 88 147, fax. 94 34 88 103
    REGON: 33000629200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie-przebudowa i doposażenie infrastruktury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadań inwestycyjnych pn. Modernizacja oddziałów Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie - Przebudowa i doposażenie infrastruktury w podziale na części: 1)Część I - Modernizacja Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedycznej (polegająca na przebudowie pomieszczeń o łącznej powierzchni ok. 758,5 m² (sale chorych, gabinety i pomieszczenia socjalne, węzły higieniczno-sanitarne)) oraz modernizacja Pracowni Endoskopii (polegająca na przebudowie pomieszczeń po dawnych blokach operacyjnych o powierzchni ok. 246,5 m²). 2)Część II - Modernizacja Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego z Izbą Przyjęć Zakaźną (polegająca na przebudowie pomieszczeń o łącznej powierzchni ok. 998,5 m² (sale chorych, węzły higieniczno-sanitarne, boksy Meltzera) oraz dobudowę szybu windowego) 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)wykonanie dokumentacji projektowej – wszystkie branże niezbędne do realizacji inwestycji w zakresie podanym w PFU (forma dokumentacji technicznej zgodnie z Załącznik Nr 9); 2)wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych oraz dostaw sprzętu i wyposażenia wraz montażem w zakresie podanym w PFU, SIWZ; 3)wykonanie wszelkich niezbędnych prac z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 3.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1)zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.; 2)doprowadzenie wody i energii elektrycznej na teren budowy (po uzgodnieniu miejsca włączenia z Zamawiającym) oraz zabezpieczenie łączności telefonicznej na własny koszt; wykonawca zainstaluje, na własny koszt, podlicznik wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił na podstawie ich wskazań koszty zużycia w okresie realizacji robót; 3)zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów (w tym: badania wody, koszty rozruchu, szkolenia, natężenie oświetlenia, wydajności wentylacji itp.) oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych Przedmiotem Umowy; 4)uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego; 4.Przed przystąpieniem do wykonawstwa robót – projekt wykonawczy podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 5.Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) warunkach. 6.Zakres prac do wykonania został określony w PFU wraz z wymaganiami materiałowymi i sprzętowymi stanowiącymi Załącznik Nr 8.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100). 2) Część II: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ O/ Koszalin Nr 35 1540 1043 2001 8101 3130 0001 z dopiskiem „WADIUM - TP.382.108.2018 EK – Modernizacja oddziałów Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Koszalinie – Przebudowa i doposażenie infrastruktury – Część I lub/i II”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Kopię dokumentów wadialnych należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin. 7. Gwarancja wadialna będzie również skuteczna, jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 12. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postepowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach