Przetargi.pl
Modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz – trafo oraz remont drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B i cmentarza w miejscowości Sławików.

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.bip.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz – trafo oraz remont drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B i cmentarza w miejscowości Sławików.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz – trafo oraz remont drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B i cmentarza w miejscowości Sławików. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 odrębne części w tym: Część 1 - dot. „Modernizacji odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz – trafo, Część 2 - dot Remontu drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B w Sławikowie, Część 3 - dot. Remontu drogi dojazdowej do cmentarza w Sławikowie. a) Część I - dot. Modernizacji odcinka drogi transportu rolnego w Strzybniku, droga wąwóz – trafo, Zakres robót obejmuje: Odcinek nr 1 w KM 0+000 – 0+106,7: -rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej/ z płyt betonowych, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gr. 20-30 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia asfaltobetonowa gr. 8+4 cm i szer. 3,5 m, - przebudowa odwodnienia w zdłóz jezdni, - umocnienie skarp. Odcinek nr 1 w KM 0+106,7 – 0+167,8: - wykonanie koryta gł. 10 cm, - stabilizacja podłoża gr. 20 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 15 cm, - nawierzchnia płyta betonowa szer. 3,0 m. Odcinek nr 2 w KM 0+0+000– 0+080: - rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gr. 20-35 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia asfaltobetonowa gr. 8+4 cm i szer. 3,0 m, - umocnienie skarp. Odcinek nr 2 w KM 0+0+080– 0+610,3: - oczysczenie nawierzchni z gruntu naworzonego z pól , - wyrównanie istniejącej podbudowy nawierzchni warstwą tłucznia śr. gr. 10 cm, - nawierzchania asfaltobetonowa gr. 5+3 cm i szer. 3,0 m. b) Część II - dot. Remontu drogi dojazdowej do posesji ul. Parkowej 31 B w Sławikowie, Zakres robót obejmuje: Odcinek długości 144,3 m szerokości 3,0 m - rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gruntowego wapnem gr. 30 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo wapiennej, ograniczona krawężnikami - umocnienie skarpu płytami ażurowymi. c) Część III-.dot. Remontu drogi dojazdowej do cmentarza w Sławikowie. Zakres robót obejmuje: Odcinek długości 89 m szerokości 3,0 m - rozebranie istniejącej nawierzchni gruntowej, - wykonanie koryta, - stabilizacja podłoża gruntowego wapnem gr. 30 cm, - podbudowa tłuczniowa gr. 20 cm, - nawierzchnia z kostki betonowej na podsypce cementowo wapiennej, ograniczona krawężnikami 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót w tym sposób ich wykonania dla każdej z części zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznej i przedmiarach dla każdej części niezależnie tj:. Dla części I ,II,III a) dokumentacji projektowej (tj. projekt budowlano – wykonawczy), który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, który stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, c) przedmiarze robót który stanowi załącznik nr 10 SIWZ, 3.3.1 Stosownie do treści art. 30 ust 8 ustawy Pzp,Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie Zamawiający określił w specyfikacjach technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych ,stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4 Pozostałe wymagania określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy , który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 3.5 Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art.30 ust.5 ustawy, należy do Wykonawcy. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej znaki towarowe,nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem (równoważny) pod warunkiem ,że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie osoby wykonujące niżej wymienione czynności były zatrudnienia przez Wykonawcę, lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeksu pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (tzn. wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określonych w przedmiarze robót tj. dla danej części zamówienia) - wykonanie sposobem mechanicznym i/lub ręcznym wszystkich robót ziemnych i rozbiórkowych :, w tym korytowania,wykopy, zasypywanie wykopów,transport ziemi,rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych, - wykonanie sposobem mechanicznym i/lub ręcznym wszystkich robót związanych z budową nawierzchni asfaltowych, brukowych i tłuczniowych w tym warstwy podbudów,warstwy nawierzchni asfaltowych, brukowych i tłuczniowych, krawężniki , obrzeża 3.6.1 Obowiązek określony w ust.3.6 (SIWZ) dotyczy także Podwykonawców. 3.7 Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy.(W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art.12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach.) 3.8 Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu: pisemne oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę,podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę – według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy. Wymóg nie dotyczy między innymi następujących osób: kierujących budową,wykonujących obsługę geodezyjną,dostawców materiałów budowlanych. 3.8.1 Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń wykonawcy lub ,podwykonawcy, (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu: 1) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę lub,podwykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących czynności, 2) . W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób (tj. wskazanych w załączniku nr 3 innymi osobami lub osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania w zakresie pkt 3.6 oraz w zakresie warunków jeżeli były wymagane w SIWZ. 3) Zmiana wykazu osób o których mowa w pkt 2, nie wymaga aneksu do umowy. Wykonawca przedstawia jedynie korektę list osób oddelegowanych do wykonania niniejszej umowy do wiadomości Zamawiającego . 3.8.2 Nieprzedłożenie przez wykonawcę, lub podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 3 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 3.8.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową inspekcję pracy. 3.9 Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji dla: a) części I, II, III – wynosi 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna ze SIWZ. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3.10 Wykonawca, który zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, musi wskazać w ofercie ,jaką część (zakres zamówienia) wykonywać będzie w jego imieniu podwykonawca oraz podać firmę podwykonawcy a także nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.22a w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w art.22 ust.1 b 3.11 Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w załączniku nr 7 tj. projekcie umowy o którym mowa w § 4 stanowiącym integralną część SIWZ. 3.13 Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust.3 pkt.22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (tj Dz. U. z 2016poz.1987) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016. poz. 672 z późń.zm.). Gmina Rudnik nie posiada na swoim terenie składowiska odpadów, należy zatem uwzględnić konieczność wywozu odpadów poza teren Gminy Rudnik.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy. 6.2.1 W przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru– pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, 6.2.2 W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). 6.3 Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 6.4 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy dla każdej części oddzielenie (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). 6.5 Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej (zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ). wyłącznie w zakresie na jaką część składana jest oferta. 6.6 Oświadczenie, składa każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji (o której mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp), dot. kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 6.6.1 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art.86 ust.5 ustawy pzp na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej ,składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach