Przetargi.pl
Modernizacja odcinka drogi gminnej - ulicy Muroń i drogi wewnętrznej - bocznej do ulicy Długiej w Hażlachu poprzez wykonanie ich remontu

Gmina Hażlach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-419 Hażlach, Główna 57
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8569479
  • Data zamieszczenia: 2023-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hażlach
    Główna 57
    43-419 Hażlach, woj. śląskie
    tel. 33 8569479
    REGON: 072182479
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.hazlach.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinka drogi gminnej - ulicy Muroń i drogi wewnętrznej - bocznej do ulicy Długiej w Hażlachu poprzez wykonanie ich remontu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja odcinka drogi gminnej – ulicy Muroń w Hażlachu poprzez wykonanie remontu jej nawierzchni na długości 307m.Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie :a) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych,b) rozebranie cieków z elementów betonowych,c) wzmocnienie istniejącej podbudowy poprzez głęboki recykling wraz z jej stabilizacją, grubość 30 cm, d) podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego - grubość 10 cm,e) skropienie emulsją asfaltową, f) warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W - grubość 4 cm,g) warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S - grubość 4cm,h) remont istniejących zjazdów,i) przebudowę przepustów,j) uzupełnienie poboczy frezem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami.Modernizacja drogi wewnętrznej gminnej – bocznej do ulicy Długiej w Hażlachu poprzez wykonanie remontu jej nawierzchni o długości 136m.Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie :a) wzmocnienie istniejącej podbudowy poprzez głęboki recykling wraz z jej stabilizacją, grubość 30 cm, b) podbudowy zasadniczej z kamienia łamanego - grubość 10 cm,c) skropienie emulsją asfaltową, d) warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC16W - grubość 4 cm, e) warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC11S - grubość 4cm,f) remont istniejących zjazdów,g) uzupełnienie poboczy frezem z powierzchniowym utrwaleniem emulsją i grysami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:4.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył przynajmniej:- dla części (zadania) I - jedno (1) zadanie obejmujące robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi publicznej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł.- dla części (zadania) II –jedno (1) zadanie obejmujące robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie lub rozbudowie lub budowie drogi wewnętrznej lub publicznej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.UWAGA 1: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, dla których wystawiono Protokół Odbioru Końcowego.UWAGA 2: W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej).4.2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia w zakresie części (zadania) I i części (zadania) II osoby zdolne do wykonania zamówienia tj.:• kierownik budowy – 1 osoba o następujących kwalifikacjach: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).Składając ofertę na obie części zamówienia Wykonawca może posłużyć się tą samą osobą w celu wykazania spełnienia warunku.Uprawnienia winny być potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane lub inne ważne uprawnienia do projektowania w tej specjalności bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zamawiający uzna również wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 z późn. zm.).UWAGA 3: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby na inną posiadającą co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia w trakcie realizacji zamówienia. O planowanej zmianie osób lub dodatkowych osobach przy pomocy których Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tej osoby do wykonania prac.Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia określonego wyżej warunku w zakresie pkt 4.1. przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach