Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków

Gmina Siennica ogłasza przetarg

  • Adres: 05-332 Siennica, Kołbielska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siennica
    Kołbielska 1
    05-332 Siennica, woj. mazowieckie
    tel. 257 572 020, , fax. 257 572 095
    REGON: 55124300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsiennica.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oczyszczalni ścieków w formule zaprojektuje i wybuduj. 2. Przedmiotem zamówienia jest: a) robota budowlana obejmująca budowę, przebudowę, remont istniejących obiektów i instalacji: technologicznych, elektrycznych i sterowniczych, oczyszczalni ścieków komunalnych pracującej w układzie przepływowym w technologii niskoobciążonego osadu czynnego na parametry: (Qd)śr=320m3/d i RLM=3110 z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem działki. b) pozyskanie map do celów projektowych (o ile będzie konieczne), c) opracowanie niezbędnych materiałów w celu uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody oraz decyzji inwestycji celu publicznego, (o ile będzie konieczne), d) wykonanie projektu wykonawczego modernizacji (budowy/przebudowy/remontu) istniejącej oczyszczalni ścieków komunalnych dla gminy Siennica na parametry (Qd)śr=320m3/d i RLM=3110, z uwzględnieniem rzeczywistych stężeń i ładunków ścieków surowych załączonych do PFU. e) w przypadku konieczności uzyskania odpowiednich decyzji, uzgodnień projektu, f) opracowanie operatu wodnoprawnego na odprowadzenie ścieków oczyszczonych do odbiornika (o ile będzie konieczne), g) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane) na podstawie opracowanego projektu wykonawczego oraz pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232421-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.14. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach