Przetargi.pl
Modernizacja obiektu Klub Kultury „Harcówka”, Teatr Ziemi Rybnickiej w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia (II etap)

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2018-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu Klub Kultury „Harcówka”, Teatr Ziemi Rybnickiej w dzielnicy Ligota-Ligocka Kuźnia (II etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja jednego pomieszczenia w piwnicy wraz z klatką schodową poprzez wykonanie robót murarskich, tynkarskich, malarskich i okładzinowych z płytek oraz na parterze budynku montaż uchwytów w toalecie dla niepełnosprawnych i wieszaka w szatani wraz z przebudową ogrodzenia od strony wschodniej w zakresie określonym w przedmiarach robót w STWiOR, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zamówieniem objęte zostały następujące roboty modernizacyjne: 1. Roboty wewnętrzne – ogólnobudowlane: - rozebranie posadzki betonowej w piwnicy wraz z jej wykonaniem; - wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii polietylenowej posadzki betonowej w piwnicy; - wykonanie robót okładzinowych z płytek gresowych na posadzkach i schodach o klasie ścieralności min. IV oraz kącie poślizgu min. R10 (antypoślizgowe) na zaprawie klejowej wraz z wykonaniem cokolików; - zamurowanie wnęk w ścianach piwnicy; - odbicie tynków ścian i sufitów wraz z ich odgrzybieniem poprzez przesmarowanie powierzchni po odbitych tynkach środkiem przeciwgrzybicznym; - wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach wraz z gruntowaniem, uszczelnieniem powierzchni ścian oraz wykonaniem tynków wykończeniowych strukturalnych na ścianach i osiatkowaniem dźwigarów stalowych na całej ich długości; - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów farbami silikatowymi wraz z ich gruntowaniem; - zakup i montaż uchwytów podłogowych uchylnych wysokości 80 cm i głębokości 60 cm w obrębie muszli ustępowej w łazience dla niepełnosprawnych na parterze ze stali nierdzewnej polerowanej; - zakup i montaż uchwytu w obrębie umywalki ze stali nierdzewnej polerowanej w łazience dla niepełnosprawnych na parterze; - wykonanie i montaż wieszaka na ubrania w formie desek lakierowanych, mocowanych do ścian z podwójnymi wieszakami na ubrania przekręcanymi do deski (50szt. podwójnych wieszaków); - wyniesienie gruzu z budynku wraz z załadunkiem na środek transportowy, wywóz i utylizacja na wybrane przez siebie składowisko. 2. Roboty instalacji wodociągowej w budynku: - przebudowa istniejącej instalacji wodociągowej na ścianie w piwnicy kolidującej z robotami tynkarskimi. 3. Roboty instalacji elektrycznej w budynku: - demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych w piwnicy wraz wymianą przewodów; - wymiana wyłączników i przełączników; - wykonanie pomiarów. 4. Przebudowa ogrodzenia: - rozebranie istniejącego ogrodzenia - murowanych słupków i murków; - budowa ogrodzenia betonowego o wysokości 1,50 m z desek żelbetowych pełnych na słupkach żelbetowych; - rozbiórka elementów betonowych w poziomie posadowienia istniejącego ogrodzenia; - wzmocnienie powierzchni pod ogrodzeniem geokratami z kruszywem i geowłókniną; - uzupełnienie elewacji w miejscu styku istniejącego ogrodzenia przeznaczonego do rozbiórki. UWAGA: Zakres oferowanych przez Wykonawcę robót obejmować winien całość prac opisanych w przedmiarze, a także prace towarzyszące - nieopisane w przedmiarach, lecz wynikające z zaoferowanej przez Wykonawcę technologii robót, których koszt winien być ujęty w kosztach ogólnych (pośrednich) wyceny ofertowej. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia obejmuje montaż uchwytów w rejonie miski ustępowej oraz umywalki w łazience dla niepełnosprawnych na parterze budynku. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót malarsko-tynkarskich, - wykonanie robót okładzinowych z płytek ceramicznych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu. 6. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach