Przetargi.pl
Modernizacja obiektów: zagospodarowanie terenu(II etap), dostosowanie lokali dla osób niepełnosprawnych.

Szkoła Podstawowa nr 41 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Kormoranów 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2322341 , fax. 032 2322341
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 41
    ul. Kormoranów 23 23
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2322341, fax. 032 2322341
    REGON: 00072133700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów: zagospodarowanie terenu(II etap), dostosowanie lokali dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są następujące roboty budowlane: a) przebudowa schodów zewnętrznych i budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych Na działce zaprojektowano rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych prowadzących do wejścia od strony podwórza wraz ze schowkiem pod schodami oraz budowę nowych schodów i schowka z pochylnią dla osób niepełnosprawnych. Przewidziano również rozbiórkę i budowę nowych schodów terenowych prowadzących do schowka pod schodami. Zaprojektowano także remont wraz z przebudową fragmentu wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej. Przy ścianie sali gimnastycznej od strony południowej przewidziano rozbiórkę fragmentu nawierzchni utwardzonej placu apelowego oraz wykonanie terenu zielonego. Podstawowe parametry projektowanych obiektów: - Schowek pod schodami: wymiary zewnętrzne ścian: 2,71 x 2,42 m, wysokość 2,20 m + 0,15 m; powierzchnia zabudowy: 6,55 m2; - Schody zewnętrzne: wymiary w rzucie: 4,50 x 1,40 m; powierzchnia schodów w rzucie: 6,30 m2; liczba i wymiary stopni:2 x 6 stopni o wymiarach 16,5 x 30 cm, - Pochylnia dla osób niepełnosprawnych: wymiary w rzucie: 11,00 x 5,32 m; powierzchnia pochylni w rzucie:58,50 m2, - Schody terenowe: wymiary w rzucie: 0,60 x 1,19 m, powierzchnia schodów w rzucie: 0,70 m2; liczba i wymiary stopni: 3 stopnie o wymiarach 16 x 30 cm, - Sieć kanalizacji sanitarnej: łączna długość przebudowywanej i remontowanej sieci: 17,5 m, materiał i średnica rur: PVC, fi 0,16 m; - Powierzchnia nowego terenu zielonego: powierzchnia w rzucie:120,0 m2. b) wykonanie zagospodarowania terenu ( II etap robót) Roboty należy prowadzić na podstawie prawomocnej Decyzji o Pozwoleniu na Budowę nr 1577/2012 z dnia 13.11.2012 r. oraz Projektu budowlano-wykonawczego przebudowy boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 41 przy ul. Kormoranów 23 w Gliwicach, będącego załącznikiem do ww. decyzji. W 2013 roku wykonano pierwszy etap modernizacji boisk i zagospodarowania terenu, który obejmował: - budowę boiska wielofunkcyjnego w nawierzchni poliuretanowej o wym. 28,0m x 58,0m; - budowę dwóch boisk do siatkówki o wym. 15,0x24,0m, - budowę bieżni trzytorowej o łącznej dł. 75,0m, - budowę skoczni do skoku w dal, - budowę schodów terenowych, - wykonanie murów oporowych; - budowę chodników; - budowę drogi dojazdowej do boisk i skoczni w dal; - budowę drogi pożarowej bez ułożenia kostki brukowej; - budowę piłkochwytów; - budowę części ogrodzeń zewnętrznych wokół terenu szkoły od strony ul. Biegusa i częściowo do nawiązania do istniejącego ogrodzenia od strony spółdzielni; - montaż elementów małej architektury oraz wyposażenia sportowego boisk; - wykonanie oświetlenia całego terenu oraz montaż monitoringu; - częściowe wykonanie sieci kanalizacji deszczowej; Drugi etap robót stanowi kontynuację podjętego zamierzenia inwestycyjnego z uwzględnieniem faktu planowanej do wykonania pochylni oraz przebudowy schodów wejściowych (wg odrębnego opracowania) i obejmuje między innymi: Roboty rozbiórkowe, tj. : - rozbiórkę nawierzchni placu manewrowego o nawierzchni z trylinki od strony podwórza; - rozbiórkę nawierzchni placu manewrowego (apelowego) o nawierzchni z płyt betonowych po zachodniej stronie budynku, z uwzględnieniem części trawiastej; - rozbiórkę wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej szkoły pod placem apelowym; - rozbiórkę istniejącego betonowego koryta odwadniającego wzdłuż placu apelowego i chodnika po zachodniej stronie budynku; - demontaż bramy i furtki od strony podwórza; - rozbiórkę części ogrodzenia wewnętrznego od strony południowej do ściany szczytowej szkoły; Roboty sanitarne, tj.: - budowę sieci odwodnieniowej szkoły (studnie, wpusty, przewody) w zakresie placu apelowego; -budowę odwodnienia liniowego wzdłuż skarpy przy placu apelowym; Roboty drogowe, tj.: - niwelacja i korytowanie placu manewrowego, placu apelowego, drogi pożarowej i chodników; - wykonanie podbudów pod nowe nawierzchnie; - wykonanie nawierzchni placów i chodników z kostki betonowej; Roboty montażowe, tj.: - budowę ogrodzenia wewnętrznego, panelowego od strony południowej do ściany szczytowej szkoły; - montaż nowej bramy i furtki w systemie palisadowym - od strony podwórza; - montaż elementów małej architektury (kosze na śmieci - 2 szt). Roboty prowadzić zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym przebudowy boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej nr 41 przy ul. Kormoranów 23 w Gliwicach, będącego załącznikiem do Decyzji o Pozwoleniu na Budowę oraz o aktualizację dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia dla planowanych do wykonania w 2016 r. robót, dotyczących zagospodarowania terenu (2 etap) przy budynku Szkoły Podstawowej nr 41 w Gliwicach. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, pokryje koszty nadzoru właścicieli uzbrojenia terenu,itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: dokumentację powykonawczą (część opisowa, część rysunkowa), wszelkie atesty na materiały i urządzenia - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, zapewni całodobowe stróżowanie i zabezpieczenie terenu robót - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej w wysokości ryczałtowej 2500 złotych brutto - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru pracy geodezyjnej oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500(3 egzemplarze) - pokryje koszty dodatkowego uzgodnienia dokumentacji w Zespole Uzgadniania Dokumentacji, jeśli zajdzie taka potrzeba - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu. - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym i na swój koszt. - będzie przestrzegał postanowień pozwolenia na budowę Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ - formularz cenowy - załącznik nr 12 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych c) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach