Przetargi.pl
Modernizacja obiektów-wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oddziałów przedszkolnych - część pierwsza

Szkoła Podstawowa nr 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Pocztowa 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2319115 , fax. 032 2319115
  • Data zamieszczenia: 2015-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 11
    ul. Pocztowa 31 31
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2319115, fax. 032 2319115
    REGON: 00072147800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów-wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oddziałów przedszkolnych - część pierwsza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem zabezpieczeń przeciw-pożarowych oddziałów przedszkolnych - część pierwsza- obejmująca następujący zakres: a) wydzielenie przeciw pożarowe na poddaszu budynku przedszkolnego i szkolnego b) wydzielenie przeciw pożarowe klatki schodowej budynku przedszkolnego wraz z instalacją oddymiania oraz wraz z malowaniem klatki schodowej (od parteru po poddasze) c) częściowe wydzielenie przeciw pożarowe korytarza na piętrze budynku przedszkolnego d) częściowe wydzielenie przeciw pożarowe części parteru budynku przedszkolnego e) prace towarzyszące: malarskie, posadzkarskie, tynkarskie, okładzinowe, instalacyjne i inne dla kompletności robót i możliwości użytkowania pomieszczeń objętych modernizacją Zamówienie nie obejmuje: - wykonania instalacji hydrantowej, - szlifowania lastryka. - przeróbek balustrady schodowej - dostawy i montażu drzwi D02 wraz z pracami towarzyszącymi(parter) - zabezpieczenia sufitu na parterze do odporności ogniowej REI120 - dostawy i montażu drzwi D02 wraz z pracami towarzyszącymi (piętro) - zabezpieczenia sufitu na piętrze do odporności ogniowej REI120 wraz z pracami towarzyszącymi (pomieszczenie 1.05,1.09 na piętrze) - dostawy i montażu drzwi D09 wraz z pracami towarzyszącymi (piętro) Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 25 złotych brutto/tydzień, koszt zużycia energii - 25 złotych brutto/tydzień, - wykona skuteczne zabezpieczenie(np. płyty pilśniowe), podłóg i posadzek, okładzin przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - wykona ścianki zabezpieczające (śluzy) przed remontowanymi pomieszczeniami, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenia gotowe do użytkowania), w tym mycie posadzek i lastryka - poniesie koszty związane z wynoszeniem, wnoszeniem zabezpieczeniem: mebli, wyposażenia remontowanych pomieszczeń, - wykona demontaż i ponowny montaż opraw, wszelkiego osprzętu elektrycznego, kamer, instalacji alarmowej, itp - wywiezie i podda utylizacji odpady - wykona wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze oraz inne niezbędne prace związane z przedmiotem zamówienia, jak np.: nadproża, przejścia przeciw pożarowe instalacji, przeróbki instalacji centralnego ogrzewania, przeróbki instalacji elektrycznej i oświetleniowej z dostosowaniem do układu pomieszczeń - wykona postanowienia pozwolenia na budowę. - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 19.00 Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach