Przetargi.pl
Modernizacja obiektów - zagospodarowanie terenu, ciągów komunikacyjnych i dróg p.poż.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-117 Gliwice, ul. Kopernika
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 19 98 , fax. 32 230 53 73
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
    ul. Kopernika 63
    44-117 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 19 98, fax. 32 230 53 73
    REGON: 24297101200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów - zagospodarowanie terenu, ciągów komunikacyjnych i dróg p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane: zwiazane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, schodów terenowych na terenie posesji Przedszkola Miejskiego Nr 17 – drugi etap robót obejmujacy czesciowy remont ciagów pieszych w ogrodzie oraz od strony frontu przedszkola. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zuzycia wody, energii elektrycznej w wysokosci ryczałtowej 1000,00 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w zwiazku z realizacja robót, - wykona i zapewni zabezpieczenie terenu robót, - na biezaco bedzie utrzymywał porzadek i wykonywał prace porzadkowe, - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiajacemu do uzgodnienia, przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzedowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzedy, instytucje, włascicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiajacym, w tym przenosne toalety, - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru ID oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej(3 egz.) w skali 1:500, - uzyska zgode własciciela sasiedniej nieruchomosci, budynku lub lokalu najemcy) na wejscie oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a takze ewentualna rekompensate z tego tytułu, - bedzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt, - zleci i pokryje koszty nadzoru włascicieli sieci uzbrojenia terenu, jesli jest wymagane - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, w tym wygrodzenie chodników, - wykona utrzymanie w czystosci drogi publicznej na czas prowadzenia robót, - przekaze: dokumentacje powykonawcza, wszelkie atesty na materiały i urzadzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w nastepujacych opracowaniach: - przedmiar robót - załacznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załacznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załacznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - decyzja Zarzadu Dróg Miejskich - załacznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiajacy dopuszcza rozwiazania równowazne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze wykonawcy moga zaproponowac inne niz wyszczególnione w dokumentacji rozwiazania z zachowaniem odpowiednich równowaznych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiagniecia oczekiwanej funkcjonalnosci całego układu bedacego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnien. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesiecy, max. 72 miesiace liczac od dnia koncowego odbioru robót, Wymagany termin rekojmi: min. 36 miesiecy, max. 72 miesiace liczac od dnia koncowego odbioru robót. Zamawiajacy wymaga, aby zaoferowany termin gwarancji i rekojmi był taki sam. Zamawiajacy dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawce (przed złozeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objetego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiajacym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urzadzenia oraz wyposazenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzglednic specyfike pracy w czynnych obiektach oswiatowych, c) wykonywanie robót musi byc tak prowadzone, aby była zapewniona ciagłosc pracy placówki, d) wykonywanie robót musi byc tak prowadzone, aby był zapewniony ciagły dojazd do placówki, e) głosne prace moga byc wykonywane w takim czasie aby nie utrudniac funkcjonowania placówki - termin wykonywania tych prac winien byc uzgodniony z placówka przed ich rozpoczeciem. f) wykonywanie robót jest mozliwe od poniedziałku do piatku, od godziny 6.00 do godziny 19.00,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiajacemu oswiadczenie o przynaleznosci lub braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o tresci ZAŁACZNIKA NR 5. Wraz ze złozeniem oswiadczenia, wykonawca moze przedstawic dowody, ze powiazania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia, B) wykonawca moze w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czesci, polegac na zdolnosciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezaleznie od charakteru prawnego łaczacych go z nim stosunków rawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnic Zamawiajacemu, ze realizujac zamówienie, bedzie dysponował niezbednymi zasobami tych podmiotów, w szczególnosci przedstawiajac zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbednych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiazania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁACZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiazanie lub inne dokumenty musza zawierac informacje dotyczace co najmniej: a) zakres dostepnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawce, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnosciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnosci dotycza, C) wykonawca wpisany do urzedowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujace spełniajace wymogi europejskich norm certyfikacji moze złozyc zaswiadczenie o wpisie do urzedowego wykazu wydane przez własciwy organ lub certyfikat wydany przez własciwa jednostke certyfikujaca kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, wskazujace na dokumenty stanowiace podstawe wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2, 3. rozdział 10 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach