Przetargi.pl
Modernizacja obiektów - basenu i pomieszczeń zaplecza basenowego

Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. ks. Marcina Strzody 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2314369 , fax. 032 2314369
  • Data zamieszczenia: 2016-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 28 im. Witolda Budryka
    ul. ks. Marcina Strzody 4 4
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2314369, fax. 032 2314369
    REGON: 00072143200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów - basenu i pomieszczeń zaplecza basenowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont: hali basenowej, pomieszczenia natrysków, korytarz, szatnie, hol przed basenem oraz remont pomieszczenia w piwnicy do składowania chemii basenowej oraz podbasenie. Podstawowy zakres prac: 1. Pomieszczenie hali basenowej z niecką basenową: 1.1. Ułożenie nowej glazury podłogowej na istniejących płytkach, wymiana glazury z wykonaniem izolacji przeciwwodnej w miejscach wpustów, w tym wpusty odpływowe do instalacji klejonych. 1.2. Wymiana glazury ściennej. 1.3. Malowanie pomieszczenia. 1.4. Wymiana folii w niecce basenowej. 1.5. Wymiana grzejników, wykonanie obudów grzejnikowych. 1.6. Remont instalacji oświetlenia niecki basenowej - wymiana opraw oświetleniowych w niecce basenowej (oświetlenie podwodne) - oprawy dostosowane do folii basenowej. 1.7. Wymiana pompy mieszalnika. 1.8. Wymiana rur odprowadzających wodę z rynny przelewowej, w tym wpusty - instalacja klejona. 1.9. Czyszczenie sufitu podwieszonego nad basenem. 1.10. Przegląd i regulacja wentylacji mechanicznej. 1.11. Wymiana drzwi od strony basenu - 1 szt. 1.12. Wymiana drzwi do basenu od strony holu - 1 szt. 2. Pomieszczenie natrysków 2.1. Wymiana glazury podłogowej i ściennej (wysokość do sufitu, lub do okna ). Naprawa spękania ścian. Wykonanie izolacji przeciwwodnej. 2.2. Wykonanie nowych kabin prysznicowych z materiału typu HPL. 2.3. Wymiana baterii prysznicowych i umywalkowych - wandaloodporne, czasowe. 2.4. Wymiana muszli klozetowych. 2.5. Wymiana umywalek. 2.6. Wymiana wentylatorów dachowych. 2.7. Malowanie sufitów. 2.8. Wymiana drzwi - 2 szt. 3. Pomieszczenia szatni, korytarz 3.1. Ułożenie nowej glazury podłogowej na istniejących płytkach. 3.2. Wymiana glazury ściennej (wysokość do sufitu). 3.3. Malowanie sufitów. 3.4. Wymurowanie i obłożnie glazurą przebieralni w szatniach. 3.5. Wymiana grzejników i wykonanie obudów grzejnikowych. 3.6. Wymiana opraw oświetleniowych. 3.7. Malowanie kanałów wentylacji mechanicznej. 3.8. Wymiana drzwi - 5 szt. 3.9. Wymiana wieszaków na ubrania. 3.10. Wymiana parapetów zewnętrznych. 3.11. Wymiana okna na korytarzu. 4. Hol przed basenem 4.1. Czyszczenie kanałów wentylacyjnych. 4.2. Ułożenie nowej glazury podłogowej na istniejących posadzkach. 4.3. Malowanie holu. 5. Podbasenie 5.1. Dno niecki basenu(ściany, podniebienie) - rozebranie izolacji, zbicie tynków, likwidacja korozji prętów zbrojeniowych i betonu materiałami systemu naprawczego, nowe tynki, nowa izolacja termiczna, malowanie, demontaż i ponowny montaż nowej instalacji basenowej umocowanej do podniebienia (prace konieczne do wykonania dla naprawy podniebienia). 5.2. Wymiana drzwi do magazynów środków chemicznych - 2 szt. 5.3. Wymiana folii w zbiorniku wyrównawczym 5.4. Pocięcie pustych zbiorników z tworzywa sztucznego po złożu filtracyjnym, wywóz i utylizacja. 5.5. Wykonanie wentylacji mechanicznej dla podbasenia. 6. Dostawa i montaż wyposażenia 6.1. Tablica informacyjna w hali basenowej - 1 szt. 6.2. Krzesło dla ratownika w hali basenowej - 1 szt. 6.3. Ławki w hali basenowej - 8 szt. 6.4. Wieszak ścienny w pomieszczeniu szatni - 60 szt. 6.5. Wózek trójkołowy do transportu dla pomieszczenia chemii basenowej - 1 szt. Uwaga: Zamawiający w trybie roboczym ustali z Wykonawcą kolory ścian, glazury, ścianek i innych materiałów wykończeniowych. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 3000 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią, - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania), - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, - wykona na swój koszt postanowienia decyzji administracyjnej pozwolenia na budowę lub decyzji administracyjnej zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, decyzjami, pismami, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. b) Przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) Zamawiający udostępni teren do prowadzenia prac od dnia 20.06.2016. W dniach od 20.06. do 24.06.2016 głośne prace mogą być wykonywane od godz. 16:00 do 21:00. Od dnia 27.06.2016 Wykonawca może prowadzić wszelkie prace od godz.: 7:00 do 16:00. Nie dopuszcza się prowadzenia prac w soboty i w niedziele. d) Wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach