Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni na boiskach osiedlowych

Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2417050, 2411313 , fax. 032 2417055
  • Data zamieszczenia: 2015-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu
    ul. Dąbrowskiego 113 113
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 2417050, 2411313, fax. 032 2417055
    REGON: 27156867300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni na boiskach osiedlowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przewiduje modernizację nawierzchni na niżej wymienionych boiskach: a.boisko, ul. Młodzieżowa b. boisko, ul. Krzywa c. boisko, ul. Łagiewnicka d. boisko, ul. Niedurnego e. boisko, ul. 3-go Maja f. boisko, ul. Mariańska Ad.a Modernizacja obejmuje: - usunięcie i utylizacja starej nawierzchni - całość boiska - punktowa naprawa ubytków podbudowy z betonu jamistego, za pomocą masy poliuretanowo-żwirowej, przepuszczalnej dla wody. - wyrównanie i zagruntowanie podbudowy - wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej dla wody, typu Spray, w kolorze ceglastym, - malowanie linii -odtworzenie istniejących pól gry- farbą poliuretanową, metodą natrysku Ad.b Modernizacja obejmuje: - naprawa wypalonych fragmentów - wycięcie (do podbudowy) uszkodzonych fragmentów nawierzchni i odtworznie na zaimpregnowanej podbudowie nawierzchni typu Spray -kolor zielony - naprawa zapadniętych obrzeży (zapadnięte obrzeża należy nadlać do poziomu nawierzchni masą poliuretanową - system poliuretanowy, dwuskładnikowy, bez domieszek, i wykończyć natryskiem - Mycie boiska myjką ciśnieniową Ad.c Modernizacja obejmuje: - usunąć pas nawierzchni szerokości 5 metrów przy zachodnim krańcu boiska, wraz z podbudową z betonu jamistego, do głębokości ok. 40 cm. - odtworzenie nawierzchni (pod nawierzchnię wykonać podbudowę mineralno-syntetyczną na podbudowie z kamienia łamanego.Remontowany fragment nawierzchni wykonać ze spadkiem ku zachodniej krawędzi boiska, nie większym niż 0,5 % i korektą pozimu przyległej opaski z kostki betonowej. - malowanie linii -odtworzenie istniejących linii- farbą poliuretanową, metodą natrysku . - demontaż dwóch tulei bramki oraz ich wbudowanie w nową podbudowę - przełożenie obrzeża i opaski z kostki betonowej-szer. 100cm, długość 32m- - mycie pozostałej części boiska myjką ciśnieniową Uwaga!!! Ze względu na istniejący drenaż, po usunięciu podbudowy z betonu, należy wykonać przekopy kontrolne aby uniknąć jego uszkodzenia. Ad.d Modernizacja obejmuje: - usunięcie i utylizacja starej nawierzchni -całość nawierzchni - punktowa naprawa ubytków podbudowy z betonu jamistego, stosując masę poliuretanowo-żwirową, przepuszczalną dla wody. - wyrównanie i zagruntowanie nawierzchni - wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej dla wody, typu Spray, w kolorze ceglastym - malowanie linii -odtworzenie istniejących pól gry- farbą poliuretanową, metodą natrysku Ad.e Modernizacja obejmuje: - naprawa pęknięcia -nawierzchnię w linii pęknięcia należy naciąć na głębokość około 10 cm, na całej długości boiska. Nacięcie należy odpylić, usunąć luźne fragmenty i zagruntować, impregnacja podłoża Tak przygotowaną szczelinę wypełnić systemem poliuretanowym, dwuskładnikowym, bez domieszek - naprawa piłkochwytów za bramkami -wymienić rozerwane fragmenty piłkochwytów wykonane z siatki stalowej, powlekanej, w kolorze zielonym oraz wymienić uszkodzone druty napinające) - mycie całego boiska myjką ciśnieniową Ad.f Modernizacja obejmuje: - wycięcie do podbudowy uszkodzonego fragmentu nawierzchni - odtworzenie na zaimpregnowanej podbudowie nawierzchni typu Spray-kolor zielony - mycie boiska myjką ciśnieniową- 840m2 UWAGA! Opis przyjętych technologii oraz parametry tj. Nawierzchnii poliuretanowej typu Spray oraz podbudowy mineralno-syntetycznej typu ET opisane są w pkt.7 dołączonej do SIWZ opisówki. Po zakończeniu prac teren doprowadzić do stanu pierwotnego. 4. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja tj.: opis , STWiOR, przedmiar robót -w załączeniu PDF, stanowiące załączniki do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi -art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 263 poz. 1623 ze zm. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym-atesty lub certyfikaty lub deklaracje zgodności itp. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny poszczególnych pozycji są przykładowe, jednak ich zmiana jest dopuszczalna jedynie wówczas, gdy obejmuje identyczny zakres robót i materiały o jakości nie gorszej niż w pozycji przedmiaru. 6. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia zamienne muszą one być równoważne jakościowo, estetycznie i gabarytowo tym podanym w SIWZ, po uzyskaniu zgody projektanta i inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: -opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów, -opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 7. Roboty nie wymagają zgłoszenia właściwemu organowi. 8. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięcy gwarancji. 9. Zamawiający pozostawia Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy czym, wizja lokalna zostanie potraktowana przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie będzie miała jakiegokolwiek wpływu na merytoryczną, ani nawet formalną ocenę oferty. 10.Oferta musi obejmować całość zamówienia 11.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 12.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 13.Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, 12.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 13.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 14.Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, 15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 16.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 17. Kwotę netto i brutto wraz z należnym podatkiem VAT Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1. Wykonawca w przedstawionej wycenie zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów prac, które niezbędne są do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdziałem III niniejszej specyfikacji oraz z dokumentacją techniczną. ROZDZIAŁ IV. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji przedmiotu zamówienia: nie dłuższy niż 60 dni, licząc od dnia przekazania frontu robót UWAGA! Przekazanie fontu robót nastąpi w terminie ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę, jednak nie później niż do 7 dni od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122905
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : 9.000,-zł (dziewięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert tj. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.04.2015 r.do godz. 9:00 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1050 1243 1000 0022 4984 4891 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. 6.Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7.Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24ust.2pkt.5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach