Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
- Data zamieszczenia: 2019-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
ul. Strzelców Bytomskich
44-109 Gliwice, woj. śląskie
tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
REGON: 27104821200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja nawierzchni chodników przy ul. Pszczyńskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1. Rozbiórka nawierzchni asfaltowej istniejących ciągów komunikacyjnych 2. Rozbiórka obrzeży betonowych 3. Korytowanie 4. Wywóz gruzu i asfaltu oraz ich utylizacja II. Wykonanie nawierzchni ciągów pieszych z betonowej kostki brukowej Behaton. 1. Wykonanie podbudowy z tłucznia 2. Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej Behaton gr. 6 cm na alejkach obecnie pokrytych asfaltem. 3. Wykonanie obrzeży betonowych 30 x 8 cm na ławie betonowej z oporem. 4. Wykonanie trawników w miejscach „przedeptów” i w miejscach wymiany obrzeży betonowych. 5. Wykonanie ogrodzenia dłuższego boku boiska (długość 46 m) oraz 2 furtek (szerokość 1,20 m). Ogrodzenie z siatki wysokość 2,0 m, grubość drutu minimum 5 mm, słupki 80x50 mm malowane proszkowo na kolor ciemnozielony. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, o wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych PKT III.3) - III.6) .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ulic bocznych od ulicy Wczasowej - etap I
Dodano: 2024-04-04 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach
Dodano: 2024-04-02 - Budowa chodnika wraz z odwodnieniem ulicy Korczaka w Kłobucku
Dodano: 2023-11-15 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część I
Dodano: 2023-10-19 - Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Pyskowicach i w Paniówkach – część II
Dodano: 2023-10-17 - Remont dróg powiatowych Nr 2918S i 2960S oraz remont chodnika przy drodze powiatowej Nr 2991S - I
Dodano: 2023-08-28 - Rozbudowa drogi publicznej nr 490018S („Kościelna”) w sołectwie Jasienica poprzez budowę chodnika
Dodano: 2023-03-30 - Remont i przebudowa ul. Zamkowej w Cieszynie wraz z budową małego tarasu widokowego w ramach projektu pn.:„Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju – rozwój transgranicznej turystyki”
Dodano: 2023-02-24 - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 490399S („Zapłocie”) w Międzyrzeczu Górnym – etap I
Dodano: 2023-02-15 - Remont i przebudowa chodnika na ul. Wyższa Brama wraz z wbudowaniem szyny tramwajowej na ulicach Wyższa Brama, Górny Rynek oraz Szersznika w Cieszynie w
Dodano: 2023-02-04