Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Towarowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 662 88 88 , fax. 56 662 88 89
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
Towarowa 4-6
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 662 88 88, fax. 56 662 88 89
REGON: 87112181000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja natrysków w internacie Zespołu Szkół, CKU w Gronowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji części pomieszczeń higienicznosanitarnych w budynku internatu przy Zespole Szkół, CKU w Gronowie tj. robót związanych z wykonaniem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji mechanicznej, wewnętrznej instalacji wodociągowej, zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej. Prace zostaną wykonane zgodnie z wielobranżowym projektem budowlanym oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca powinien zapewnić całość robocizny, materiałów, sprzętu, narzędzi, transportu i dostaw, niezbędnych do wykonania robót objętych umową, zgodnie z jej warunkami, PB, ST i ewentualnymi wskazówkami inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność robót z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami. Ponadto Wykonawca wykona roboty zgodnie z poleceniami Inspektora Nadzoru. Przed ostatecznym odbiorem robót Wykonawca uporządkuje plac budowy i przyległy teren, dokona rozliczenia wykonanych robót i przygotuje obiekt do przekazania. Wykonawca wykona do dnia odbioru i przedstawi inwestorowi komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego. Dokona rozliczenia z inwestorem za zużyte media i wynajmowane pomieszczenia. Użyte nazwy własne stanowią pewien odpowiednik standardu lub doboru urządzeń, materiałów - można zastosować równoważne parametry. Jeżeli w dokumentacji projektowej, w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znajdują się nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe lub pochodzenie materiałów, produktów, urządzeń, to uznać należy, że świadczą one o jakości materiałów, produktów, urządzeń i mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały/produkty/urządzenia wymienione w dokumentacji projektowej mogą być zastąpione materiałami/produktami/urządzeniami równoważnymi. Za materiały/produkty/urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne, jakościowe i funkcjonalne niż te, które wskazują nazwy własne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów/produktów/urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry potwierdzone załączonymi dokumentami np. aprobatę techniczną, kartę katalogową producenta zawierająca parametry techniczne ujęte w dokumentacji projektowej, certyfikaty, atesty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w wielobranżowym projekcie budowlanym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy zł 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310 ze zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w biurze podawczym, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty lub w/w dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym złożyć poprzez Platformę Przetargową.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności cenę oferty oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, - oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1a i 1b do SIWZ), - w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w biurze podawczym, a kserokopię dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
Dodano: 2024-05-28 - BUDOWA OGÓLNODOSTĘPNEGO TERENU REKREACYJNEGO W MIEJSCOWOŚCI KONICZYNKA
Dodano: 2024-05-28 - "Budowa boiska wielofunkcyjnego z bieżnią, skocznią i oświetleniem na terenie szkoły podstawowej w m. Osiek nad Wisłą"
Dodano: 2024-05-21 - Remont elewacji budynku nr 25 w kompleksie wojskowym przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy
Dodano: 2024-05-21 - Remont szatni na lodowisku TOR-TOR
Dodano: 2024-05-20 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Matejki oraz przebudowa sieci wodociągowej w Bydgoskiej w miejscowości Niemcz gmina Osielsko.
Dodano: 2024-05-17 - „Przebudowa dojazdu pożarowego nr 18 wraz z przebudową przepustu Gronowo”
Dodano: 2024-05-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 190232C ul. Sosnowa w Szpetalu Górnym
Dodano: 2024-05-16 - Zakup i montaż hydrantów naziemnych - 2szt.
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa dróg w gminie Dąbrowa Biskupia.
Dodano: 2024-05-15